چاپ مطلب چاپ مطلب

همزمان با دهه مبارک فجر؛ مشعل گاز ۵ روستای رضوانشهر برافروخته شد

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم افتتاح گازرسانی به ۵ روستای شهرستان رضوانشهر با حضور استاندار گیلان، مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در روستای اورماملال برگزار شد.

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان در مراسم افتتاح گازرسانی به ۵ روستای رضوانشهر ضمن عرض خیر مقدم به استاندار و هیئت همراه گزارشی از وضعیت گازرسانی به روستاهای شهرستان رضوانشهر بیان نمود.

وی اظهار داشت: برای گازرسانی به روستاهای رزدار، انگولش، بیاچال اورما و استه سر در خوشه اورما با جمعیتی بالغ بر ۴۶۱ خانوار، بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: با گازدار شدن این روستاهای کوهستانی و صعب العبور در دهه فجر امسال، مجموع خانوارهای روستایی گازدار رضوانشهر به بیش از ۱۲ هزار خانوار افزایش یافته و درصد بهره مندی خانوارهای روستایی این شهرستان به بالای ۸۹٫۲ درصد رسیده است.

در پایان مشعل گاز ۵ روستای خوشه اورمای رضوانشهر به دست مصطفی سالاری استاندار گیلان برافروخته شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …