چاپ مطلب چاپ مطلب

همزمان با دهه مبارک فجر؛  یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی ماسال به بهره برداری رسید

اختصاصی همای خبر،

 

همزمان با دهه مبارک فجر؛

یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی ماسال به بهره برداری رسید

با حضور فرماندار‌ماسال، معاونت فرمانداری، فرماندهی انتظامی و سپاه ناحیه، مدیر صمت، بخشدار مرکزی و بخش شاندرمن ، حسین رمضانی سرمایه گذار این واحد و سایر مدیران دستگاههای مربوطه یک واحد تولیدی(اطمینان )افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

مهندس صابر مدیر صمت شهرستان ماسال در خصوص این واحد تولیدی اطمینان ، به مدیریت حسین رمضانی سرمایه گذار این واحد گفت: این واحد در زمینی به مساحت ۲۰۰۰متر مربع با زیر بنای ۵۸۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و با اشتغال زایی ۱۰ نفر به طور مستقیم و ۵ نفر بطور غیر مستقیم احداث شده است.

مهندس صابر با بیان اینکه این واحد چندین سال به عنوان واحد راکد مانده بود تصریح کرد: یکی از مزیتهای این پروژه ، پیشرفت این واحد راکد بود که هیچ گونه فعالیتی نداشت و از زمان مدیریت رمضانی سرمایه گذار ،۱۵ نفر مشغول فعالیت شدند.

 

فرماندار شهرستان ماسال نیز در حاشیه افتتاح، دهه فجر را فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: شهرستانی موفق خواهد بود که چه در حوزه اشتغال و تولید تخصص داشته باشد. وی توانمندی سرمایه گذار این پروژه را باعث شکوفا شدن شهرستان عنوان کرد و افزود: سرمایه گذار این واحد با توانایی توانسته یک واحد راکد را به چرخه تولید اضافه کند و باعث اشتغال زایی جوانان منطقه شود که اشتغال جوانان یکی از دغدغه‌های دولت سیزدهم می باشد.

مهندس گیل چالانی با اشاره به اینکه باید زمینه های پیشرفت و ترقی را برای سرمایه گذاران مهیا کنیم، تصریح کرد: در بحث تولید هر چقدر تولیدات صنعتی را افزایش دهیم قطعا به اقتصاد کشور کمک کردیم.

وی یکی از سیاست‌های دولت مردمی را بحث افزایش جمعیت عنوان کرد و گفت : اگر زمینه اشتغال جوانان فراهم شود، قطعا ازدواج و فرزند آوری اتفاق می افتد که به نفع جامعه خواهد بود.

فرماندار شهرستان ماسال سرمایه‌گذاران را بازوان توانمند در عرصه تولید دانست و افزود: در این راه ، دست تک تک سرمایه گذاران را می بوسم .

گیل چالانی تسهیلات تبصره ۱۶ در جذب اعتبارات شهرستان را ۹۵ درصد عنوان کرد و گفت: در جذب اعتبارات رتبه نخست استانی را کسب کردیم.

 

گزارش : عطیه نصرتی

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …