چاپ مطلب چاپ مطلب

همزمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و با حضور فرماندار رشت، صورت پذیرفت؛ افتتاح سومین جایگاه سوخت بخش‌ کوچصفهان

همزمان با سالروز حماسه آزادی آزادسازی خرمشهر و با حضور فرماندار رشت، سومین جایگاه سوخت بخش‌کوچصفهان واقع در مسیر کوچصفهان به سنگر به بهره برداری رسید.

همای خبر  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر امام پناهی در مراسم بهره برداری از سومین جایگاه سوخت بخش کوچصفهان که با حضور و همراهی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان و مسئولین بخش در کوچصفهان برگزار شد، ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، این روز را نقطه عطفی در تاریخ ۸ ساله جنگ تحمیلی برشمرد و اظهار داشت: نگاه دولت سیزدهم با رویکرد انقلابی و مردمی بر بهره مندی تمامی جامعه بخصوص اقشار‌کمتر برخوردار از خدمات دولتی در حوزه اقتصادی قرار گرفته و در این راستا در قیمت بنزین مصرفی مردم هیچ گونه تغییری را شاهد نخواهیم بود.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با بیان این مطلب که مسیر‌کوچصفهان به سنگر یکی از محورهای پرتردد شهرستان رشت بوده و نیاز به استقرار جایگاه پمپ بنزین در این محور به شدت احساس می شده است، اظهار داشت: این جایگاه با مساحت ۲۶۶۰ متر مربع دارای ۱۸۰ هزار لیتر ظرفیت مخزن؛ شامل ۹۰ هزار لیتر بنزین معمولی، ۴۵ هزار لیتر بنزین سوپر و ۴۵ هزار لیتر مخزن نفت گاز می باشد.

وی افزود: این جایگاه چهل و یکمین جایگاه سوخت ناحیه مرکزی شهرستان رشت بوده و در مرحله بعدی تاسیسات سوختگیری سی ان جی آن نیز به بهره برداری خواهد رسید‌.

گفتنی است در ادامه فرماندار رشت با حضور در شهرداری کوچصفهان ضمن گفت و گو با کارکنان و مراجعان، در جریان نحوه ارائه خدمات به شهر شهروندان قرار گرفت.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …