چاپ مطلب چاپ مطلب

همزمان با سفر رئیس جمهوری به گیلان/ بازدید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از شهرستان فومن

همزمان با سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان گیلان، دکتر سید امیرحسین مدنی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به عنوان نماینده ویژه دکتر رئیسی امروز (جمعه) در شهرستان فومن حضور یافت.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، دکتر مدنی با همراهی موسی فکورسرپرست فرمانداری فومن و دیگر مسئولان شهرستان با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، با اهدای گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدای شهرستان اداری احترام کرد و با بازدید از پروژه نیمه کاره پل ورودی فومن، اطلاعات لازم به منظور انعکاس مطالبات مردم شهرستان در جلسه شورای اداری استان را دریافت کرد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ، با حضور در روستای رودبارچیره ضمن بازدید از پل ارتباطی این روستا، از مشکلات تخریب دیواره رودخانه و اقدامات لازم به منظور ساماندهی آن مطلع شد.

وی در ادامه با حضور در منزل والدین شهدای تسلیمی در روستای گوراب پس فومن، با پدر و مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر شمس الله و علیرضا تسلیمی دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: شهدای گرانقدر و با عظمت ، با نثار جان خویش برای کشور ما ، عزت، امنیت و پیشرفت به ارمغان آوردند پس ما باید راه شهدا را ادامه دهیم.

دکتر مدنی همچنین با بازدید از مسیر روستایی دهستان آلیان، از راه های روستایی تخریب شده و نیارمند ترمیم در این دهستان و همچنین پل ارتباطی شهر ماکلوان بازدید کرد و ضمن گفت و گو با اقشار مردم این مناطق ، از مسائل و مشکلات آنان مطلع شد.

نماینده ویژه رئیس جمهوری در سفر به فومن، در جلسه شورای اداری این شهرستان حاضر شد تا با جمع بندی مسایل و مشکلات شهرستان فومن، رئوس موارد را در جلسه شورای اداری استان به سمع و نظر آیت الله دکتر رئیسی برساند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …