چاپ مطلب چاپ مطلب

همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر صورت گرفت؛ فرماندار رضوانشهر: دولت مردمی وعده اش براین است، در کمترین زمان بیشترین خدمات را به مردم ارائه نماید

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر؛ مهندس سید نادر صفوی میرمحله در آیین بهره برداری از خانه بهداشت روستای خیمه سر- شفارود، به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره نمود و گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به ارائه خدمات در روستاها دارد.

وی صداقت با مردم را از مهمترین ویژگی های دولت مردمی برشمرد و افزود: دولت مردمی وعده های صادق و قابل انجام به مردم می دهد، و وعده اش براین است، در کمترین زمان بیشترین خدمات را به مردم عزیز در این منطقه و سطح کشور ارائه کند.

فرماندار رضوانشهر به پروژه خانه بهداشت روستای خیمه سر- شفارود اشاره نمود و بیان داشت: این پروژه در دولت جناب آقای دکتر رئیسی در سال ۱۴۰۰ به منظور خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان به مردم شریف این روستا شروع و امروز مورد بهره بردای قرار گرفت، که یکی از خدمات دولت مردمی در این شهرستان است.

وی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۴۳۹ متر مربع با ساختمانی زیر بنای ۷۰ متر مربع می باشد که برای بهره برداری از این پروژه خدماتی و درمانی ۶۴۰میلیون تومان از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نژاد فومنی امام جمعه شهرستان در آیین بهره برداری از این طرح ضمن عرض تسلیت وفات حضرت زینب(س)، با تاکید بر سیره و توسل به ائمه اطهار در زندگی گفت: در دولت جناب آقای دکتر رئیسی مدیران باید برای رفع عقب ماندگی ها در راستای ارائه خدمات بیشتر به مردم بیش از پیش تلاش کنند.

همچنین دکتر فلاح مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز گزارشی از پروژه های شبکه بهداشت و درمان و اهداف و خدمات خانه های بهداشت روستایی ارائه نمود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه ۵۰ و ۶۰

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه …