چاپ مطلب چاپ مطلب

همزمان با ششمین روز یوم الله دهه فجر ۷ پروژه عمرانی و عام المنفعه شهرداری شلمان با اعتبار ۶ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.


همای خبر/همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، مراسم بهره برداری از طرح های عام المنفعه و عمرانی شهرداری و شورای اسلامی شهر شلمان به صورت متمرکز در محل پارک آبی، گردشگری ملت شهر شلمان(استخر بالامحله شلمان) با حضور دکتر ناصر رنجبر نیاول سرپرست شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر شلمان، فرماندار، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان لنگرود، مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان و شهر شلمان برگزار شد

در آیین این افتتاحیه دکتر ناصر رنجبر نیاول سرپرست شهرداری شلمان گفت: جهت افتتاح فاز اول دریاچه مصنوعی پارک ملت که شامل لایروبی و بازسازی کامل می باشد ۱ میلیارد تومان اعتبار با هدف حمایت کشاورزان هزینه شده است.
وی اضافه کرد امیدواریم در سال اتی این پروژه با تکمیل فاز دوم به منطقه تفریحی زیبا تبدیل گردد.
سرپرست شهرداری شلمان اظهار داشت: دیگر پروژه ای که امروز به بهره برداری می رسد آسفالت معابر به متراژ ۱۱هزار و ۸۰۰ متر مربع است که برای آن هم ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی اذعان کرد: تجهیز زمین بالاقاضی محله که شامل ساخت زمین والیبال ساحلی و چمن مصنوعی مینی فوتبال و محوطه سازی و فضای سبز است با اعتبار ۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
رنجبر تصریح کرد:برای لایروبی استخر قاضی محله به مساحت ۵ هکتار که با هدف افزایش حجم   مخزن ذخیره آب ساخته شده است ۱ میلیارد تومان اعتبار مصروف شده است.
ضمن انکه برای ساخت و تجهیز زمین ورزشی بالامحله ۳۰۰ میلیون تومان وبرای احداث آبراه بتنی کشاورزی(لاینینگ) در منطقه بالامحل به طول ۷۰۰ متر ۳۰۰ میلیون تومان با همکاری جهاد کشاورزی هزینه گشته است.
سرپرست شهرداری شلمان ادامه داد:جهت ساماندهی آب‌‌‌‌های سطحی در خیابان‌‌‌‌های امام (ره) و آیت الله خامنه ای ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.
رنجبر انعقاد تفاهم نامه با   اداره آب منطقه ای یکی از پروژه های خوب این شهر دانست و گفت :با رایزنی با آب منطقه ای پارک ابریشم در ورودی شهر شلمان با مساحت ۱.۵ هکتار اخداث می شودکه الحمدالله کار‌‌‌‌های اولیه و اجاره زمین مورد نظر توسط شهرداری انجام و ان شاالله در سال آتی شاهد اجرای این پروژه خواهیم بود.
وی در پایان افزود: تمام تلاش ما این است که در راستای خدمات رسانی به مردم گام برداشته و بتوانیم با خدمات بهتر، شرمنده شهدا و مردم نباشیم.
در ادامه جلالی فرماندار شهرستان لنگرود نیز ضمن قدردانی از مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر شلمان گفت: شلمان پیشانی شهرستان لنگرود محسوب شده و با توجه به‌ دورنمایی که آقای شهردار در برنامه‌‌‌‌های خود داشته و حمایت و همراهی اعضای شورای شهر، بستر مناسبی فراهم بوده تا در آینده نزدیک شاهد اتفاقات بزرگی در شهر شلمان باشیم.
وی به پروژه‌‌‌‌های افتتاح شده در شهرستان لنگرود اشاره کرد و گفت ۳۵۵ میلیارد پروژه در طول سال ۱۴۰۱ در شهر ستان لنگرود افتتاح گردیده و پروژه‌‌‌‌های بزرگی نیز در حال انجام است که بعضی از آنها تا چند ماه آینده افتتاح می‌گردد.
وی به احداث میدان در ورودی شهر شلمان اشاره کرد و گفت: با توجه به ایجاد ترافیک سنگین علی الخصوص در ایام تعطیلات، احداث یک میدان در ورودی شهر انت‌‌‌‌های کمربندی لنگرود به شلمان در نظر گرفته شده که امیدواریم قبل از پایان سال زافتتاح و از ایجاد ترافیک داخل شهر کاسته گردد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی و کلیه شهرداران شهرستان لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار گردید

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی …