چاپ مطلب چاپ مطلب

همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی؛ موکب های گیلان به مناطق محروم اعزام می شوند

همای خبر به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان، مجید دوهندو رئیس این ستاد با اشاره به شرایط کرونایی و اعزام تعدادی از موکب ها به کربلا، گفت: قرار است موکب محسنین از استان گیلان در کربلای معلی مستقر شود و به زائران سیدالشهدا (ع) خدمت رسانی کند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان با اشاره به اینکه این استان ۲۴ موکب ثبت شده دارد، بیان کرد: بخشی از افراد به عنوان خادم در موکب‌های دیگر خدمات دهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه سایر مواکب گیلان با تمام امکانات و تجهیزات به نقاط محروم استان اعزام می‌شوند، افزود: موکب نورالزهرا به منطقه عمارلو رودبار اعزام شده و مابقی مواکب نیز در شهرستان‌های خودشان فعالیت‌های مذهبی، فرهنگی و سایر خدمات را ارائه می‌دهند.

دوهندو سهمیه مواکب استان گیلان را ۲۱۰ نفر اعلام و عنوان کرد: آمادگی اعزام همه ۲۱۰ نفر به کربلای معلی را داریم.

وی با اشاره به افزایش جمع آوری نذورات برای بازسازی عتبات عالیات نسبت به سال گذشته، تصریح کرد: امسال یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نذورات جمع آوری شده و پیش بینی می‌کنیم رشد چشمگیری در این خصوص داشته باشیم.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …