چاپ مطلب چاپ مطلب

همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، لاهیجان جلوه ای نو پیدا کرد

همای گیلان:همزمان با فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، لاهیجان جلوه ای نو پیدا کرد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری، شهردار لاهیجان و رییس کمیته زیبا سازی و تزئینات شهری ستاد دهه فجر شهرستان لاهیجان گفت : شهرداری ها باید برای برپایی جشن ها و برنامه های دهه فجر بسیج شوند .

 آگشته افزود : با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی شایسته است اصول حاکم بر برنامه های سی و ششمین سالروز بزرگداشت جشن انقلاب برگرفته از همین کلام باشد.

شهردار لاهیجان گفت: شهرداری لاهیجان با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی های موجود نسبت به آذین بندی و تزیین اماکن ، میادین و معابر عمومی در جهت ایجاد نشاط و جلب رضایت و مشارکت عمومی شهروندان تلاش می کند.

آگشته گفت: همانطور که امسال از سوی مقام معظم رهبری به مقوله فرهنگ توجه شده است، شهرداری لاهیجان نیز با مشارکت در فعالیت های فرهنگی و همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، در جهت شناسایی و زنده نگاهداشتن یاد و خاطرات شهدای انقلاب و زحماتی که برای انقلاب کشیده شده است، در بین نسل جوان و شهروندان با فرهنگ و فهیم لاهیجان، همکاری هایی را آغاز کرده است.

شهردار لاهیجان گفت: شهرداری لاهیجان امسال با همکاری اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرای ویژه برنامه بصیرت قرآنی، تجدید پیمان با شهدای گرانقدر، عصری با شعر انقلاب، دیدار با خانواده های معظم شهدا در دهه مبارک فجر،”برگزاری اولین برنامه هفته فیلم” در سالن همایش شهرداری، همکاری در اجرای نمایش های خیابانی، اجرای ویژه برنامه کانون عکس و نقد آثارمولفان معاصر در سالن همایش شهرداری را در برنامه کاری خود دارد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

About سردبیر ارشد

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …