چاپ مطلب چاپ مطلب

همزمان با هفته تعاون؛ آیین تجلیل از تعاونی های برتر شهرستان صومعه سرا برگزار شد


همای خبر/به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، این مراسم عصر امروز با حضور سیدکاظم دلخوش رییس مجمع نمایندگان استان گیلان، سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان و صفاتی فرماندار صومعه سرا برگزار شد.
🔹آقاجانی در این مراسم که علی پناه مدیر تعاون و گلرخ رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی صومعه سرا حضور داشتند، به ارایه گزارش و آمار از عملکرد تعاونی های استان پرداخت.
🔹وی در همین راستا گفت: ۲۵۰۰ تعاونی با ۳۲ هزار نفر شاغل در این تعاونی ها در استان فعالیت دارند و اعضای تعاونی استان با احتساب تعاونی سهام عدالت به دو میلیون نفر می رسد.
🔹آقاجانی با ارایه عملکرد هفته تعاون گفت: در سال جاری ۴۸ طرح با ایجاد اشتغال برای بیش از ۵۰۰ نفر به بهره برداری رسید.
🔹مدیرکل در ادامه گفت: در سفرهای شهرستانی و در دیدار با فرمانداران ضمن معرفی ظرفیت تعاونی های توسعه عمران به فرمانداران، شهرداران و ادارات اجرایی، به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره تعاونی های توسعه عمران هم تاکید می کنم در وهله اول به تقویت اعتبار خودتان بپردازید چرا که مهمترین مولفه رشد و موفقیت این شرکت ها اعتبار و خوشنامی آنها است.
🔹آقاجانی با اشاره به رویکرد دولت در حمایت از تعاون و با بیان اینکه با حمایت استاندار، اعتبار خوبی برای بخش تعاون استان در نظر گرفته شده است یادآور شد، تلاش می کنیم متناسب با رویکرد کلان دولت در استان اقدام نماییم.
🔹علی پناه در این نشست گفت از لحاظ تعداد تعاونی های توسعه و عمران رتبه دوم کشور را داریم و در تلاش هستیم تا ضمن تشکیل این تعاونی در شهرستان های باقیمانده زمینه فعالیت برای این شرکت ها را نیز فراهم کنیم.
🔹دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس و رییس مجمع نمایندگان نیز از عملکرد رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی صومعه سرا ابراز رضایت کرد.
🔹وی از تعاونگران حاضر خواست تا خواسته ها و پیشنهاد های کاربردی خود را به صورت مکتوب به وی اعلام کنند.
🔹در پایان از ۷ شرکت تعاونی برتر شهرستان صومعه سرا تجلیل شد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

دریادار تنگسیری: حتی نام «خلیج فارس» را با کسی تقسیم نمی‌کنیم

دریادار تنگسیری: حتی نام «خلیج فارس» را با کسی تقسیم نمی‌کنیم سردار تنگسیری روز دوشنبه …