چاپ مطلب چاپ مطلب

همزمان با هفته کودک انجام شد؛ دیدار شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان با کودکان

همزمان با هفته ملی کودک و روز کودک ، رسانه و ارتباطات ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان با کودکان مهد گل و بلبل دیدار کردند.
همای گیلان، به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان در این دیدار که با حضور مسعود کاظمی شهردار ، فرداد جنابی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و قادر رئیس اداره بهزیستی لاهیجان انجام شد با اهدای هدایایی از کودکان تجلیل شد.
مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در جمع مدیر و مربیان مهد گل و بلبل ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع کودکان گفت:آموزش کودکان از سنین پایه و مهد در زمینه های تربیت و شادابی می تواند باعث فرهنگ سازی در زمینه موضوعات مختلف شود.
وی گفت : با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر تلاش میکنم لاهیجان شهر نشاط و شادابی و شهر کودک باشد.
وی با اعلام آمادگی برای کارمشترک با مهدهای کودک برای افزایش نشاط و شادابی در شهر لاهیجان گفت: از مهدهای کودک دعوت میکنم از حوزه شهرداری و پارکها بازدید کنند و با نظرات خود در پیشبرد امور شهری و سنین پایه یاریگر مدیریت شهری باشند.
جواد نجار تمیزکار، سخنگو و عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان هم در این دیدار گفت: نگاه اعضای شورا و شهرداری به فرهنگ سازی در سنین پایه خردسالان و کودکان است.
وی اضافه کرد : یکی از شاخصه های شهر خوب ، شهر شاد است و این اتفاق نمی افتد به جز اینکه فرزندان این شهر ، شاد و راضی باشد و رضایتمندی آنها به خانوار و به جامعه می رسد و می تواند باعث شود ما یک شهر با نشاط داشته باشیم.
قادر رئیس اداره بهزیستی شهر گزارشی از مهدهای کودک لاهیجان ارائه کرد
گیل آوا بهتاجی مدیر مهدکودک گل و بلبل نیز ضمن خیر مقدم از حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تقدیر کرد و گزارشی از این مهد بیان کرد.
اجرای سرود توسط کودکان و اهدای هدیه از سوی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به کودکان از دیگر بخش های این دیدار بود.

 

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون …