چاپ مطلب چاپ مطلب

همزمان با یوم ا.. دهه فجر ۷ پروژه شهرداری شلمان  افتتاح شد

اختصاصی همای گیلان:همزمان  با فرارسیدن  یوم ا.. دهه فجر ۷ پروژه شهرداری شلمان با حضور لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود، جوادپور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر شلمان، خانواده معظم شهدا و مردم شلمان به بهره برداری رسید.

در این مراسم اصغری رئیس شورای شهر شلمان ضمن خوش آمد گویی خدمت مهمانان و همچنین تبریک یوم ا.. دهه  فجر گفت : در سال ۵۷ ، انقلاب ما به رهبری امام راحل و خون هزاران شهید والامقام این کشور به پیروزی رسید و حاصل این انقلاب همین شهدایی هستند که ما امروز در خدمت این بزرگواران هستیم .

اصغری بیان داشت : از دست آوردهای  این انقلاب این بوده است که امام  راحل، شیعه را به جهانیان معرفی نمود و  دو ابر قدرت شرق و غرب را برای همیشه شکست داد.

وی در ادامه به معرفی این پروژه پرداخت و گفت : بازسازی گلزار شهدای سید علی کیاء  اعتباری بالغ بر ۷۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال داشته است که جا دارد از جانب اعضای شورای شهر شلمان و شهردار محترم از تمام کسانی که به صورت شبانه روز در جهت آماده سازی این پروژه تلاش نموده اند، قدردانی نمایم.

در افتتاح این پروژه جوادپور فرماندار لنگرود ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت : لیاقتی که نصیب ما شده است تا امروز در خدمت این شهدا باشیم ، به پاس قدردانی از این شهیدان است.

جوادپور بیان داشت :  با وجود تمام مشکلاتی  که در کشور وجود دارد،حاصل این انقلاب و نظام اقتداری است که هیچ کس نمی تواند از کشور ما این اقتدار را بگیرد. امروز در کشور ما هیچ کس حق ندارد حتی به ضعیف ترین قشر جامعه ظلم و ستمی نماید و این از افتخارات امام و نظام است.

وی اظهار داشت : همانطور که در سال ۵۷ برای  حفظ و پیروزی این انقلاب زحمت کشیده ایم امروز نیز باید در این مکان وفاداری خود را با رهبر کشور محکم نموده، به نظام و دولت اعتماد کنیم و با همین رویه به جلو حرکت نماییم.

از دیگر سخنران این مراسم نماینده مردم شهرستان لنگرود بود، وی بیان داشت : این نظام و انقلاب حرکتی را آغاز نموده است که یقینا دشمنانی را به همراه خواهد داشت. انقلاب ما به برکت خون شهدا به پیروزی رسیده  است  و یقینا تا زمانی که چنین جوانانی در کشور ما هستند هیچ  دشمنی بر ما پیروز  نخواهد گشت.

لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود : امروز ۵ کشور بزرگ جهان که مدعی اداره جهان هستند در یک سو قرار دارند و ایران در مقابل آنان و مذاکرات با اقتدار و هدفمندانه به پیش می رود و یقینا شکست با دشمنان ما خواهد بود.

وی تصریح کرد : شلمان یکی از شهرهایی است که با توجه به موقعیت جغرافیایی خود باید تبدیل به یک شهر بزرگتر و پیشرفته شود. موافقت اولیه برای تبدیل شدن شهر شلمان به  بخش از وزیر کشور گرفته شده و امیدواریم بزودی تصویب نهایی آن صورت پذیرد.

حسن زاده شهردار شلمان نیز در این برنامه ضمن تبریک دهه فجر و همچنین تقدیر و تشکر از اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری و همه کسانی که در پشبرد پروژه ها یاری رسان ما بوده اند گفت : در ایام یوم ا… دهه فجر ۷ پروژه شهرداری شلمان افتتاح می شود که امیدواریم بر مردم شهر شلمان مبارک باشد.

حسن زاده  به معرفی این ۷پروژه پرداخت و گفت : اجرای لوله گذاری جهت هدایت آبهای سطحی با اعتبار ۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال، آسفالت معابر سطح شهر با اعتبار ۴۱۶۰۰۰۰۰۰۰ ریال، فرش موزائیک سطح شهر با اعتبار ۳۲۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال، بازسازی گلزار شهدای سید علی کیاء با اعتبار ۷۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال، روشنایی و فضای سبز با اعتبار ۶۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال، نصب جدول و میدان با اعتبار ۷۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال وگابیون بندی حاشیه شلمانرود ۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال از پروژه های این ایام بوده است.

وی بیان داشت :  اعتبار کل این ۷ پروژه ۱۱۰۶۰۰۰۰۰۰۰ ریال بوده ، که از این میان ۱۶۶۰۰۰۰۰۰۰ از اعتبارات استانی و مابقی از اعتبارات داخلی تامین شده است.

 

download (1) download (2) download (3) download (4) download (6) DSCN2417 download (5) - Copy download (1) - Copy download (2) - Copy

About سردبیر ارشد

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …