چاپ مطلب چاپ مطلب

هم صدایی و تعامل بین دولت و نهادهای مردمی در شهرستان لاهیجان؛ مهندس میرغضنفری فرماندار شهرستان لاهیجان: سازمان های مردم نهاد، ناظر بر عملکرد مسئولین باشند

عصر سه شنبه نشست صمیمی مهندس میرغضنفری فرماندار لاهیجان باحضور دکتر اکبری معاون سیاسی فرمانداری و روسای ادارات و نمایندگان سمن های فعال در شهرستان درراستای تعامل وهمراهی هرچه بیشتر بین دولت ونهادهای مردمی انجام شد.

همای گیلان، دراین جلسه فرماندار شهرستان لاهیجان ضمن تاکید بر لزوم ارتباط هرچه بیشتر بین نهادهای مردمی و ارگان های دولتی گفت: باید از جزیره‌ای عمل کردن دوری کرد و با توجه به شرایط کنونی کشور ، دولت و سمن ها و نهادهای مردمی در جهت همکاری ،همدلی و نظارت و پیشبرد کارها در زمینه های مختلف باید با تمام توان درکنار هم کارکنند.
درادامه این جلسه ، نمایندگان سمن های حاضر در جلسه ضمن تشریح حوزه فعالیت وعملکرد خود پیشنهادات و انتقادات خودرا صریح وشفاف با مسئولین شهرستان مطرح نمودند تا درراستای نیازهای منطقه برنامه ریزی و پل ارتباطی بین تمام مردم و مسئولین به شکل سازنده شکل گیرد .
درپایان جلسه لوح تقدیری به سازمان مردم نهاد بوم بانان از طرف فرمانداری لاهیجان تقدیم به اعضای این مجموعه گردید و هم چنین سازمان مردم نهاد رفتگران طبیعت گیلان با اعطای کتابی به فرماندار از همراهی دولت تدبیروامید تقدیر کردند.
ازنکات جالب و کم نظیر این جلسه حضور فرماندار درکنار اعضای سمن های حاضر در جلسه به دور از تشریفات رسمی بود که همین امر از طرف مسئولین سمن ها مورد تمجید قرار گرفت و اعلام داشتند خون تازه ای در تعامل وهمراهی دولت و نهادهای مردمی شهرستان لاهیجان دراین جلسه شکل گرفته است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …