چاپ مطلب چاپ مطلب

هنرمندسیاهکلی:مکان نمایش نورکافی نداردازچراغ قوه استفاده میکنیم

اختصاصی همای گیلان:هنرمندان زن شهرستان سیاهکل در نشست با معاونتوسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   درسالن بعثت لاهیجان گفت: انتظار نداریم که همه مشکلات ما حل شود بلکه درخواست داریم بسیاری از مشکلات پیش پا افتاده ما مرتفع گردد.

DSCN0958

سمیرا واحدی افزود: یکی از مشکلات هنرمندان این است که قبلا برای ساخت یک فیلم سرانه ای برای کارگردان در نظر گرفته می شد اما امروزه این سرانه حذف شده است.

وی با بیان این مطلب که هم اکنون اداره ارشاد نمی تواند حتی کاغذ مورد نیاز خود را تأمین نماید اظهار داشت: مشکلات مادی باعث شد که فرهنگ و هنر به جایگاه واقعی خود نرسد این هنرمند سیاهکلی تصریح کرد: هرچند درآمد بسیار اندک است ولی در برنامه ها بسیار فعال هستیم و گروه نمایش دیلمان همواره در جشنوارهای داخلی و خارجی حضور دارد.

سمیرا واحدی اذعان داشت: مکانی که اداره ارشاد جهت برگزاری نمایش در اختیار ما قرار داده است دارای نور کافی نیست و چه بسا در مواقعی از نور چراغ قوه استفاده می شود.

وی تصریح کرد: بسیاری از انجمن های ما در شهرستان سیاهکل دارای عملکرد خوبی بودند اما امروز به دلیل کمبود بودجه فعالیت ندارد و هنرمندان مجبور به مهاجرت به تهران شده اند که دارای بودجه بهتری می باشد.

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …