چاپ مطلب چاپ مطلب

هوا کمی خنک می شود/احتمال سیلاب در استانهای شمالی سلامت نیوز: احتمال سیلاب در استانهای شمالی/ هوا کمی خنک می شود

همای گیلان:مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت:بر اساس نقشه های هواشناسی در سه روز آینده در سواحل دریای خزر و برخی نقاط جنوب شرق وزش باد و رعد و برق پیش بینی می شود.

 در سه روز آینده در برخی مناطق مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، ارتفاعات مرکزی زاگرس و برخی نقاط جنوب شرق رشد ابر، وزش باد در ساعات بعد از ظهر واوایل شب رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.
downloadاو ادامه داد: روزهای شنبه و یک شنبه در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل و روز دوشنبه دراستان های گیلان، مازندران و گلستان بارش ها شدت بیشتری دارد.

وظیفه گفت: روزهای یک شنبه و دوشنبه در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید وکاهش کیفیت هوا در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، یزد، شرق اصفهان، سمنان،قم و مرکزی و جنوب تهران پیش بینی می شود. وزش باد و بارش بارن سبب می شود تا در روزهای دوشنبه و سه شنبه هوا در استانهای نواحی شمالی و مرکزی خنک شود.

او ادامه داد: روزهای شنبه و یک شنبه در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل و روز دوشنبه دراستان های گیلان، مازندران و گلستان بارش ها شدت بیشتری دارد.

وظیفه با بیان اینکه در روزهای دوشنبه و سه شنبه کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور می دهد گفت: در این روز دریای خزر هم مواج است. همچنین در روزهای یک شنبه و دوشنبه در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید وکاهش کیفیت هوا در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، یزد، شرق اصفهان، سمنان،قم و مرکزی و جنوب تهران پیش بینی می شود.

او گفت: روزهای شنبه و یک شنبه به سبب بارش های رگباری و کوتاه مدت شدید، سیلابی شدن رود خانه ها و مسیل ها دراستان های ذکر شده محتمل است. روز دوشنبه در استان های گیلان، مازندران و گلستان به سبب بارندگی آب گرفتگی معابر عمومی وسیلابی شدن رود خانه ها پیش بینی می شود.

About

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …