چاپ مطلب چاپ مطلب

واحدهای تولیدی گیلان برف‌روبی شود

همای گیلان: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان گفت: با توجه به تجربه تلخ برف سال ۸۸، سقف واحدهای تولیدی گیلان برف‌روبی شود.

خبرگزاری فارس: واحدهای تولیدی گیلان برف‌روبی شود

 محمدحسین اصغریان ظهر امروز در جلسه کارگروه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر گیلان با اشاره به بارش برف در استان اظهار کرد: مدیران واحدهای صنعتی برای برف‌روبی، تهیه سوخت دوم و آماده‌باش نیروها تلاش ویژه داشته باشند.

وی به تجربه سخت و تلخ بارش برف در سال ۸۳ در گیلان اشاره کرد و افزود: هنوز تبعات منفی برف مذکور گریبانگیر صنایع مستقر در استان است و انتظار می‌رود با مدیریت صحیح در زمان بارش برف این نعمت الهی از بروز مشکل و ایجاد خسارت برای واحدهای صنعتی جلوگیری شود.

اصغریان در ادامه با بیان اینکه به‌تدریج اثر مثبت توافق هسته‌ای در عرصه‌های مختلف اقتصادی و تولیدی نمایان می‌شود، تصریح کرد: اجرای مفاد قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام پولی و مالی در کشور حائز اهمیت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان به تاکید بسیار مجلس و دولت در اجرای قانون مذکور در کشور اشاره کرد و یادآور شد: شایسته است دقت و توجه بسیاری در اجرای قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام پولی و مالی در استان داشته باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت اجرای قانون مذکور در گیلان، بیان کرد: نتایج اجرای قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام پولی و مالی در استان در اختیار محمدعلی نجفی استاندار گیلان گذاشته می‌شود.

*بررسی مشکل واحدهای تولیدی گیلان در حوزه‌های مختلف

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز در جلسه مذکور از بررسی مشکل واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی استان خبر داد و گفت: مشکل واحدهای مذکور در حوزه‌های بانکی، منابع طبیعی، امور مالیاتی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و توزیع نیروی برق بررسی شده است.

علی منتظری، بر حضور مستمر مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان به منظور اجرای دقیق قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام پولی و مالی در استان تاکید کرد.//فارس

 

About سردبیر

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …