چاپ مطلب چاپ مطلب

وام ازدواج ۱۲۰۰۰۰۰ زوج جوان را کارمندان بانک ها بین خودشان تقسیم کردند!

همای گیلان: چند روز پیش دادستان تهران گفت بانک‌ها در تمام پرونده‌های فساد اقتصادی نقش دارند و در مجموع از ۱۱ بانک کشور ۹هزار میلیارد تومان تسهیلات وام گرفته شده پس داده نمی شود.

وی گفت هزار و ۲۸۷ نفر از مشتریان بانک ها اعلام ورشکستگی کرده‌اند، در این بین بدهکارانی که در برج عاج نشسته‌اند با ادعای «انا مفلس» از استرداد وجوه بانکی خودداری می‌کنند!

وی با تصریح به اینکه در تمام پرونده‌های مرتبط با فساد اقتصادی، بانک‌ها به طور مستقیم و غیرمستقیم نقش دارند، به عنوان نمونه به پرونده‌های مربوط به گروه امیرمنصور آریا، بابک زنجانی، برادران روزچنگ، صندوق ذخیره فرهنگیان، بانک تجارت تجارت کرمان، بانک سرمایه، بانک دی و تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج اشاره کرد. 

سایت خبری مسیرآنلاین جدولی را منتشر کرده است که نشان می دهد کارکنان بانک ها بیشترین میزان تسهیلات بانکی را برای خودشان در نظر گرفته اند که این وام ها اغلب هم با نرخ سود کم می باشند. این ارقام نشان می دهد رقمی نزدیک به وام ازدواج ۱۲۰۰.۰۰۰ زوج را کارکنان بانک ها بین خود تقسیم کرده اند.

//خزر

14380610577

About سردبیر

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …