چاپ مطلب چاپ مطلب

وام کم بهره پنج میلیون تومانی به فرهنگیان/تسهیلات ویژه به فرهنگیان عضو صندوق وام ضروری تعلق می گیرد

همای گیلات:معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: وام کم بهره ۵ میلیون تومانی به فرهنگیان واجد شرایط اختصاص می یابد.

download

سید محمد بطحایی از انعقاد تفاهم نامه بین این وزارتخانه و بانک ملی خبر داد و گفت: اعطای تسهیلات بانکی توسط بانک ملی با بهره کم از جمله دیگر برنامه‌های رفاهی وزارت آموزش و پرورش به شمار می رود.

وی، افراد سرپرست خانوار، بیماران و همکارانی که تاکنون بابت تحصیل و ازدواج خود، همسر و یا فرزندشان از تسهیلات ویژه فرهنگیان بهره ای نبرده اند را دارای اولویت خواند و تصریح کرد: این افراد می توانند وام ۵ میلیون تومانی با بهره کم را دریافت کنند.

 تسهیلات ویژه به فرهنگیان عضو صندوق وام ضروری تعلق می گیرد

بطحایی اظهار کرد: در راستای عملیاتی کردن سیاست های وزیر آموزش و پرورش مبنی بر بهبود معیشت فرهنگیان و افزایش قدرت خرید آن‌ها تفاهم نامه‌ای بین وزارت آموزش و پرورش و بانک تجارت منعقد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعطای تسهیلات ویژه به اعضای صندوق وام ضروری کارکنان سراسر کشور را از موارد مهم این تفاهم نامه معرفی و افزود: اجرای طرح خرید آسان برای تمام اعضای صندوق اعم از شاغل و بازنشسته عضو صندوق، اعطای تسهیلات خودرو، خرید کالا، جعاله تعمیر مسکن، صدور جاری کارت و همچنین تخصیص اوراق مشارکت به اعضای عضو صندوق برخی از تسهیلات پیش بینی شده است.

وی در پایان تصریح کرد: تمام اعضای متقاضی صندوق وام ضروری می‌توانند از تسهیلات ارایه شده در این تفاهم نامه بهره‌مند شوند./میزان

 

About سردبیر ارشد

Check Also

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله : هیچ تصمیمی برای تغییر در مدیریت شهری نداریـم

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله : هیچ تصمیمی برای تغییر در مدیریت شهری نداریـم …