چاپ مطلب چاپ مطلب

واکنش ندیمی نماینده مردم لاهیجان – سیاهکل به جوابیه قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه

همای گیلان:در پی سخنان نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان وسیاهکل در جلسه با شورای  اسلامی شهر لاهیجان نماینده مردم آستانه اشرفیه نیز جوابیه ای (لینگ خبر)ارسال  نمو دمتعاقب آن ابوذر ندیمی خطاب به مهدی  قربانی  نکاتی را در سایت خود درج نمود که باهم عین این مطلب را می خوانیم مصاحبه نماینده محترم شهرستان (بزرگ، مذهبى، تاریخى و دوست داشتنى) آستانه اشرفیه را درخور تأمل این نکات یافتیم:

download

١- اسلام آمد، تا دشمنى هاى ناشناخته و شناخته، جاى خویش را به دوستى، برادرى، همگامى، همراهى، هم اندیشى و الفت بدهد.

٢- ایرانى ها، گیلانى ها و شرق گیلانى ها به نعمت اسلام و رهبرى، هموطن، هم دین، هم مذهب محسوب گردیده و وجهى براى طرح دشمنى و ابراز و طراحى آن نیست.

٣- حُکم کلى در مورد یک کشور، استان، شهرستان، قوم، نژاد، جمعیت و محله، هیج جوازى از منظر عقل، دین و اخلاق نداشته و نخواهد داشت.

۴- امثال ما وامدار شهرستان ها، اماکن مذهبى، جلسات دینى و انقلابى آستان امامزاده آقا سید جلال الدین اشرف، مسجد جامع و جلسات موثر پیش از انقلاب آن بوده و هستیم و هنوز پژواک فراخوان به دین و امام و توزیع اعلامیه ها را در ذهن و قلب خویش داشته و خواهیم داشت.
۵- سوابق روشن، تاریخى، مذهبى، انقلابى، جهادى و شهادت بزرگان آن از ادوار تاریخى تا انقلاب شهرستان مذهبى را دانسته و نفى، انکار و تردید در آن محلى از اعراب ندارد.
۶- علایق، تردد، خویشاوندان بسیار و حضور در جمعه و جماعات و زیارت و آستان بوسى حضرت آقا سید جلال از امور مدام زندگى هفتگى ماست.

٧- موضوعاتى معمولى چون انتخابات (از نوع استانى) دغدغه ذهنى امثال ما به شما نمى آید که اساس نمایندگى در خدمت است، اگر توفیق گردید و گرنه محلى و استانى و ملى آن به چه کار آید که اساس خدمت و اخلاص در آن، نجات بخش است نه دایره و وسعت آن …

٨- آنچه ما نسبت به مردم و تاریخ بشکوه و جاودانى و غرور انگیز آن (همچون شرق گیلان و شهرستان هاى مذهبى آن) باید انجام دهیم، مبتنى بر پیگیرى امور عمومى و اثر گذار در زندگى آنان چون کشاورزى (برنج، چاى، ابریشم، صیادى، باغبانى و …) و حل مشکلات چون بیکارى و معیشت و … است نه طرح و تشدید موضوعاتى که براى دیگران (مساله ذهنى و عملى است، چون قیّم مابى که در مورد عزل و نصب ها، انتخابات آتى، تعیین کاندیدا، مانعیت در نصب ها، شاخ و شانه کشیدنى هایى غیر قانونى) به عنوان تفریح و دخالت و … رایج و سارى است.

وگرنه ما، سرخویش را به کار، کار و کار براى عامه ایران، گیلان و حوزه انتخابیه مشغول ساخته و از همه قیم مابان به اعتقاد شخصى و درخواست شما اعلان بیزارى مى نمائیم.

و کلام آخر، پاسخ مطلبى از آن جناب که بى مقدمه متلکى در حرم سید جلال الدین اشرف در سفر رئیس سازمان تأمین اجتماعى کشور که ما در حال عبادت بودیم و شما فرمودیدخود حدیث دیگرى دارد که موجبات برافروختگى شما عزیز برادر را نباید فراهم مى ساخت و آن گفته را جوابى در خور شخص مرحمت دیدیم و دریغ آن را توهین درخواست یک مکالمه نه چندان ضرور!

About سردبیر ارشد

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …