چاپ مطلب چاپ مطلب

وداع نگار نادری پس از هفت سال سکانداری فرهنگ و هنر لاهیجان

رضا ثقتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان طی حکمی محمد معافی را به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان منصوب کرد.

همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ؛طی مراسمی در روز یکشنبه۱۵ آبان ۱۴۰۱ در فرمانداری با حضور رضا ثقتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و فرهاد براتی فرماندار لاهیجان ؛ محمد معافی به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان معارفه شد و از زحمات نگار نادری رئییس سابق تقدیر به عمل آمد .

 رضا ثقتی در ابتدای این جلسه از زحمات و تلاشهای صادقانه نگار نادری رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان تشکر کرد و گفت : کارهای ماندگاری در طول دوره ی مدیریتی وی صورت گرفته است و امیدواریم با همدلی و همراهی همکاران و هنرمندان توانمند شهر این روند استمرار یابد.

وی در ادامه افزود :لاهیجان به لحاظ ویژگیهای خاص خود از لحاظ تاریخی و فرهنگی ، اقدامات خاصی را می طلبد.ایجاد اجماع بین هنرمندان ، گفتمان فرهنگی ، شورای فرهنگی عمومی که از تکالیف فرا سازمانی ماست باید به جد پیگیری شوند و انتظار داریم لاهیجان همچون گذشته رتبه اول خود را در استان حفظ نماید .طرح پایتخت کتاب ، جشنواره شهروند ، هفته فرهنگ و هنر لاهیجان نیز از جمله برنامه های ملی این شهرستان است که باید روی آنها برنامه ریزی شود.

«نگار نادری» دارنده مدرک فوق لیسانس ادبیات نمایشی است که از سال ۷۷ به عنوان کارشناس هنری و از سال ۹۴ به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان فعالیت داشته است.

محمد معافی از کارمندان رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان فوق لیسانس ادبیات فارسی است که پیش از این ۹ سال سابقه مدیریتی در آستانه اشرفیه را در کارنامه خود دارد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …