چاپ مطلب چاپ مطلب

وزیر راه و شهرسازی: تصویب نحوه کمک دولت به مناطق برف‌زده در هفته آینده/ راه‌های اصلی گیلان باز است

عباس آخوندی ، در حاشیه نشست ستاد مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی گیلان باز است، اظهار کرد: ارزیابی خوبی از وضعیت بازگشایی راه‌ها داشتیم.

وی با اشاره به وضعیت خدمات زیربنایی، افزود: برخی مسیرهای روستایی در مناطق کوهستانی و جلگه‌ای گیلان مسدود است که به زودی بازگشائی می‌شود.

تعهد بنیاد مسکن برای ارسال گزارش خسارات مناطق برف‌زده به هیئت دولت

وزیر راه و شهرسازی گفت: بررسی خسارات به واحدهای مسکونی و تاسیسات زیربنایی باید به زودی انجام شود، بنیاد مسکن تعهد کرده تا ۲ یا ۳ روز آینده خسارات را برای تصویب کمک‌ها به هیئت دولت ارسال کند.

آخوندی تصریح کرد: دولت تلاش می‌کند تا مناطق آسیب دیده به سرعت با کمک‌های بلاعوض و تسهیلات بازسازی شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

139210281949448411942493

تصویب نحوه کمک دولت به استان‌های شمالی در هفته آینده

وی با تاکید بر اینکه خسارات برف استان‌های شمالی و نحوه کمک دولت هفته آینده در هیئت دولت تصویب می‌شود، اظهار کرد: خسارات ناشی از برف در استان‌های شمالی برآورد و هفته آینده به تصویب هیئت وزیران می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه نوسازی ناوگان راهداری وزارت راه وشهرسازی باید اولویت باشد، گفت: تأسیسات آب و برق در دراز مدت باید از فرسودگی خارج شود.

آخوندی از مسئولان گیلان و مازنداران که بر اوضاع مسلط هستند، تقدیر کرد و افزود: سانحه‌ای در جاده‌ها نداشتیم و توانستیم با همکاری مردم اوضاع را کنترل کنیم و مدیریت ماشین‌آلات هم خوب بوده است./تسنیم

About

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …