چاپ مطلب چاپ مطلب

وضعیت احداث کارخانه پتروشیمی در استان گیلان تا پایان اردیبهشت مشخص می‌شود

همای گیلان: معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با بیان اینکه احداث کارخانه پتروشیمی در گیلان توجیه اقتصادی ندارد گفت: وضعیت احداث کارخانه پتروشیمی در گیلان تا پایان اردیبهشت مشخص می‌شود.

139411081611522586989034

وضعیت احداث کارخانه پتروشیمی در استان گیلان تا پایان اردیبهشت مشخص می‌شود

 حمید پورمحمدی صبح امروز, در جلسه برگزاری مشکلات حوزه اقتصادی وبررسی مصوبات سفرکه در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، درباره شیلات و پرورش ماهی در گیلان اظهار داشت: اگر گیلان از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده نکند از سایر استان‌ها عقب می‌افتد.

وی گفت: بانک کشاورزی و صندوق توسعه بودجه‌ای را به شیلات اختصاص داد و امیدوارم سرمایه‌گذاری مناسب برای پرورش ماهی تهیه و توسعه شیلات در گیلان فرهنگ‌سازی شود.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با بیان اینکه از مصوبات و اقداماتی که مقرر بود بانک‌ها انجام دهند گزارش کار میخواهم، افزود: خواستارم ماه اردیبهشت جلسه‌ای با مدیران بانک‌ها برگزار شود.

پورمحمدی  با اشاره به اینکه  احداث کارخانه پتروشیمی در گیلان توجیه اقتصادی ندارد، خاطر نشان کرد: تا پایان اردیبهشت امسال وضعیت پتروشیمی در گیلان مشخص می‌شود.

وی درباره وضعیت راه آهن رشت-قزوین بیان کرد: در ابتدا قرار بود ۲۵ درصد منابع تکمیل آزاد راه را به این پروژه دهند اختصاص دهند که امسال این بودجه به ۵۰ درصد رسید.//تسنیم

About سردبیر

Check Also

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در مجمع عمومی سال مالی ۱۴۰۲ عنوان نمود: افزایش سودآوری عملیاتی ۴۷ درصدی نسبت به سال قبل و اخذ تندیس های زرین کیفیت و صنعت سبز کشوری، نشان از راهی پر امید جهت خدمت گذاری مضاعف به مردم شریف استان گیلان و استحکام بیش از پیش سازه های شمال کشور می‌باشد

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در …