چاپ مطلب چاپ مطلب

وعده ای که عملی شد/ ساخت یادمان شهدای گمنام شهر ماسال اجرایی شد. فرماندار ماسال : یادمان شهدای گمنام عزت و احترام هر شهری است.

فرماندار شهرستان ماسال، شهدای گمنام در هر شهری را عزت و احترام آن شهر خواند که شایسته پاسداری است و حفظ حرمت بارگاه این شهیدان بر مسئولین واجب است.

همای خبر به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ماسال، فرماندار ماسال در حاشیه بازدید از آغاز عملیات ساخت یادمان و حسینیه شهدای گمنام شهرماسال که توسط خیر ماسالی به مرحله اجرا درآمده است گفت: نقش فرهنگی شهدای گمنام در جامعه غیرقابل انکار است و بهره‌مندی از این پایگاه فرهنگی ضروری است.

گیل چالانی افزود: ساماندهی هرچه سریع‌تر مزار مطهر شهدای گمنام شهر ماسال مطالبه عموم مردم و به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران وهمچنین دغدغه و وعده اصلی بنده بوده که خوشبختانه با پیگیری های مجدانه و همت، سپاه ناحیه ماسال، شهرداری ماسال و مجموعه قرارگاه عملیاتی شهید اصلی و خیرین به مرحله اجرا درآمده است.

فرماندار شهرستان ماسال با بیان اینکه ساخت یادمان‌های شهدای گمنام باید در شان شهدا و متناسب با فرهنگ شهر باشد؛ تصریح کرد: کمیته فنی متشکل از متخصصین معماری و هنر، کار طراحی یادمان‌ها را انجام دهند و برای ورودی مکان‌ها نیز نمادهای یکسانی طراحی مناسبی درنظر گرفته شده است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …