چاپ مطلب چاپ مطلب

و قدس در همین نزدیکی ماست / فرهاد پردخته

 

همای گیلان: تنها راه ‌ریشه‌کن ‌کردن‌ این‌غده‌ سرطانی‌ خطرناک‌، مقاومت ‌و مبارزه ‌است‌.(مقام معظم رهبری)

به نام خداوند لایق بندگی

قدس و مسجدالاقصی مظهر وحدت و قدرت اسلامی است ؛ فلسطین و قدس، نشانه ای برای این است تا مسلمانان دشمن خود را بشناسند. دشمن واقعی اسلام که همان اسراییل است؛ در این اواخر با برنامه های مختلف و شوم خود دست به ایجاد گروه های تکفیری و معاند با همکاری بعضی از کشورهای منطقه  زده تا از این طریق مبحث و مساله ی فلسطین را به حاشیه بکشاند.

download-1-2-258x165

روز قدس، روز وحدت اسلامی است و اسراییل باید بداند که چنین نقشه ها و ترفندهایی، نمی تواند ذهن مسلمانان را از فلسطین و قدس دور نماید. در حال حاضر در منطقه ی خاورمیانه مسلمانان گرفتار فتنه شده  اند و عده ای آمده اند با نام اسلام  و رسول خدا (ص)،خونریزی به راه انداخته اند.و همین گروه های تکفیری که ادعای مسلمانیت و حق را دارند جامعه ی اسلامی را دچار تردید در حق و باطل کرده اند.

 و جمعه آخر ماه مبارک رمضان (روز قدس) است که می تواند فرق خوب و بد را نشان دهد و مسلمان واقعی و غیر واقعی را  در صفوف جبهه حق علیه جهان کفراز هم جدا سازد.

جنگ های اخیر در سوریه، عراق و یمن، امروز یک حاشیه ی امن برای اسراییل به وجود آورده تا بدون دغدغه دنبال اهداف خود باشد و تمامی این اتفاقات به نفع این رژیم در حال  شکل دادن است که هوشیاری و بصیرت مسلمان را می طلبد .

اگر داعش دم از اسلام و مسلمانیت می زند، چرا تا کنون با تمام این نیرو و قوای خود به سمت اسراییل حمله نبرده و هیچ حمایتی را از مردم فلسطین نشان نداده است؟ اسراییلی که عامل فتنه و عامل تروریسم در میان کشورهای منطقه است .

اسراییلی که در برابر انسانهایی دست به بمباران، تیراندازی و آدمکشی می زند که تنها سلاحشان سنگ است.

مقام معظم رهبری می فرمایند« تنها راه ‌ریشه‌کن ‌کردن‌ این‌غده‌ سرطانی‌ خطرناک‌، مقاومت ‌و مبارزه ‌است‌«.

 اما مهمترین مسئله امروز دنیا ، که کشور های عرب منطقه خصوصا رژیم آل سعود در برابر آن سکوت کرده اند ،تفکر صهیونیستی – تکفیری – تروریستی اسراییل  است که اشاعه داده می شود وخطر اصلی جهان اسلام است و آزادی قدس تنها راهی است که این فتنه را می تواند فرو کش کند؛ ولی تفرقه  ی جهان اسلام  که عامل نفوذ دشمن   است  مانع تنها راه پیش روی بلاد اسلا میست ، که متاسفانه بی بصیرتی استراتژیک سردمداران کشورهای  منطقه  مسبب آن است و فلسطن همچنان با قبله ی اول مسلمانان عالم در اشغال!

امام خمینی(ره) رهبر آزادگان جهان که در چندین سال قبل راه پیروزی مسلمانان را برای تمام امت اسلامی نشان داد و آن راه همان آزادی قدس از چنگ اسراییل غاصب بود؛ آن بزرگوار در واقع  با فرمان تاریخی خود برای جهان اسلام ، جمعه آخر ماه مبارک رمضان  را روز قدس نام گذاری نمودند تا استراتژی امروز جهان کفر را به همه ی مسلمانان جهان نشان داده باشند ؛ که در واقع، هوشمندی ، بصیرت  و وحدت ویکپارچگی مسلمانان را درمسیر جبهه حق علیه باطل ترسیم کرده اند.

ما مسلمانان ایران اسلامی در روز قدس می خواهیم با  همدردی و وحدت  خود به مردم فلسطین و جوانان فلسطینی بگوییم که برادران و خواهران مسلمان،شما در مسیر آزادی خواهی خود تنها نیستید و ما در هر جای دنیا  که باشیم از شماحمایت می کنیم و قدس  همیشه در همین نزدیکی ماست.

فرهاد پردخته

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل است

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل …