چاپ مطلب چاپ مطلب

پاتک پلیس به مخفیگاه قماربازان در لاهیجان

همای خبر/گروه استان‌ها – گیلان – فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری ۲۶ نفر حین قماربازی در یک منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه قمار باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها می‌شود اظهار داشت: بسیاری از اینگونه جرایم در ابتدا با یک بازی و حتی کنجکاوی از سوی جوانان آغاز می‌شود که این مسئله دقت و نظارت بیشتر خانواده‌ها را می‌طلبد.
وی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در منزل مسکونی خود با تجمع افراد، اقدام به دایر کردن مکان قماربازی و سلب آسایش همسایگان کرده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی لاهیجان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از اطمینان از صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند و ۲۶ نفر را حین قماربازی در این مکان دستگیر کردند.
این مقام انتظامی از کشف ۴ میلیون ریال وجه نقد و یک دستگاه کارتخوان در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی‌ و روانه زندان شدند.
سرهنگ محمدی‌نسب در پایان با اعلام اینکه کسب درآمد از راه قمار و تحصیل مال از راه نامشروع یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی است که جرم محسوب می‌شود از مردم خواست در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط مقدم تولید برق مطمئن و پایدار هستند

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط …