چاپ مطلب چاپ مطلب

پاسخگویی برخط فرماندار و شهردار لاهیجان به مطالبات مردمی از طریق سامانه «سامدپاسخگویی برخط فرماندار و شهردار لاهیجان به مطالبات مردمی از طریق سامانه «سامد

همای خبر: در راستای تقویت ارتباط مستقیم میان مردم و مسئولان و پاسخگویی شفاف به مطالبات مردمی، علیرضا مسچیان، فرماندار شهرستان لاهیجان و رضا زنده دل شهردار لاهیجان،صبح امروز (دوشنبه ۱۴ مهرماه) با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در استانداری گیلان، به‌صورت تلفنی و برخط پاسخگوی مسائل، درخواست‌ها و مشکلات شهروندان شدند. در این برنامه، شهروندان با تماس با شماره ۱۱۱، مسائل، دغدغه‌ها و درخواست‌های خود را مستقیماً با فرماندار مطرح کردند و پاسخ لازم را دریافت نمودند.همچنین رضا زنده‌دل، شهردار لاهیجان، به‌صورت همزمان در مرکز سامد حضور یافت و به بخشی از تماس‌ها و پرسش‌های مردمی رسیدگی کرد.سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) با هدف تسهیل ارتباط غیرحضوری شهروندان با مسئولان و پیگیری موثر درخواست‌ها، شکایات و مسائل عمومی راه‌اندازی شده است و مردم می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱، مطالبات خود را در میان بگذارند تا در چارچوب ضوابط قانونی توسط دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط بررسی و پیگیری شود

 

About سردبیر ارشد

Check Also

کارگرنیا ، رئیس شورای اسلامی شهر رشت: استفاده از پساب ها برای توسعه فضای سبز⁄ تقدیر از فرماندهان نیروی انتظامی کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت: استفاده از پساب ها برای توسعه فضای سبز/ تقدیر از فرماندهان نیروی انتظامی گیلان

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر حفظ منابع آبی گفت: تجربه موفق برخی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *