چاپ مطلب چاپ مطلب

پاسخ ابراهیم مهربان در واکنش به بیانیه اداره محیط زیست لاهیجان: لطفا در چارچوب اختیارات ادارى خود اظهار نظرکنید / وظیفه شما درشهرستان ارسال گزارش براى استان!

اختصاصی همای گیلان: پس از درج خبری با عنوان « انداختن توپ به زمین دیگران(محیط زیست) مسئولیت از آنها سلب نمی شود / به جای فرار به جلو به وظایف خود عمل کنید” درپایگاه خبری همای گیلان، ابراهیم مهربان عضو شورای شهر لاهیجان ، جوابیه ای ارسال کرده است.

images
متن این جوابیه به این شرح است :
اولاً:
این متنى بود بر اساس تالمات درونى در خصوص زباله بصورت دلنوشته خطاب به نمایندگان محترم گیلان نه نامه رسمى و ادارى که بین این دو تفاوت است .
ثانیا:
کجا این مطلب از عنوان عضو شورا استفاده گردیده که بنده را متهم به تبلیغات می نمایید .این مطلب در خصوص یک مشکل در سطح استان گیلان بوده، اتفاقا ورود شما به عنوان یک اداره نه اداره کل برایم عجیب است مگر اینکه سوداى جهش استانى داشته باشید. لطفا در چارچوب اختیارات ادارى خود اظهار نظرکنید. وظیفه من به عنوان شهروند تولید کمتر زباله است به عنوان شورا و شهردارى جذب سرمایه گذار که این مهم انجام گرفته از روساى خود بپرسید تموشل قصه پر غصه اى است مثل سراوان وجاهاى دیگرکه یک شبه به سامان نمیگردد و همکارى همه دستگاههاى ذیربط را میطلبد.
ثالثا:
بله، حتما یکى از وظایف اداره کل محیط زیست شکایت و نظارت است ما هم میدانیم و وظیفه شما درشهرستان ارسال گزارش براى استان .
لطفاً بار دیگر مطلب را خوب بخوانید مطلب کلى واستانى بود خوشحالم که حداقل حسنش این بود که از آن به عنوان یک فرصت خوب تبلیغاتى وشاید جلب توجه عزیزان مافوق استفاده کردید امیدوارم در دولت تدبیر وامید و فرصت باقیمانده در چارچوب وظایف ادارى خود بسترى فراهم کنید تا سرمایه گذاران بخش خصوصى کمتر در پیچ وخم ادارى معطل گردند.
یا على
این بار
ابراهیم مهربان عضو شورای شهر لاهیجان

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …