چاپ مطلب چاپ مطلب

پاسخ معاون فرماندار لنگرود به رئیس اوقاف: از دستگاه ولایت برای خود هزینه نکنید / به چه کسی گفتیم که شما در جلسات شرکت نکنید؟ / راه حل مشکلات جنجال و برچسب زدن به افراد نیست

همای گیلان: طی روزهای گذشته حجت الاسلام مهدی بازدار ، رئیس اداره اوقاف لنگرود خطاب به فرماندار و معاون سیاسی وی اظهار داشت: دلیل عدم دعوت اوقاف در جلسات فرمانداری چه بوده و اصلا مشکلشان با دستگاه ولایت در چیست؟

index
 محمدرضا محمدی در گفت و گویی کوتاه  در لنگرود اظهار داشت: ولی‌فقیه به مثابه امام مسلمین و پدر مومنین و تمام آحاد جامعه است و از آنجا که جامعه نیز از سلایق متفاوت و گوناگونی تشکیل شده ، هزینه کردن از جایگاه رهبری برای یک گروه و مجموعه ای خاص، کار درستی نیست.

معاون سیاسی – امنیتی فرماندار لنگرود تصریح کرد: هرگز همدلی را به معنای تأیید کردن طرف مقابل و هم عقیده بودن مطلق نمی دانیم بلکه همدلی یعنی بتوانیم بدون آن که در موقعیت طرف مقابل قرار گرفته باشیم، خود مان را جای او بگذاریم و از منظر او مسئله را نگاه و درک کنیم.
محمدی افزود: بعضی رفتار ها بیش از آنکه خدمت به ولایت فقیه و شخص ولی فقیه باشد به نوعی ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه است و اینکه در هر موضوعی ولی فقیه را به میان بکشیم، روش درستی نیست.
وی در خطاب به رئیس اداره اوقاف لنگرود اظهار داشت: به چه کسی گفتیم که شما در جلسات شرکت نکنید.
محمدی در پایان خاطرنشان کرد: راه حل مشکلات جنجال و برچسب زدن به افراد نیست و اگر دلخوری و موردی پیش امده با تعامل و گفت و گو قابل حل است.//تابناک

About سردبیر

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: رشد بیش از ۳۱ درصدی جوجه ریزی در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: رشد بیش از ۳۱ درصدی جوجه ریزی در گیلان …

۲ comments

  1. سازمان اوقاف زیر نظر وزارت ارشاد است نه رهبری و فقط مثل سپاه – جهاد بنیاد و… دفتر نمایندگی ولی فقیه دارد

  2. سازمان اوقاف زیر نظر وزارت ارشاد است نه رهبری و فقط مثل سپاه – جهاد بنیاد و… دفتر نمایندگی ولی فقیه دارد، خوب نیست اوقاف از رهبری هزینه کند !