چاپ مطلب چاپ مطلب

پاسخ ندیمی به اظهارات استاندار اردبیل مبنی بر الحاق آستارا به استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: الحاق آستارا به اردبیل ایده خوبی است که بهتر است از سوی نمایندگان و خود اصحاب رسانه پیگیری شود.
مجید خدابخش اظهار کرد: ایده الحاق آستارا به اردبیل با توجه به اینکه بیشترین مراجعات مردم آستارا به اردبیل انجام می‌شود ایده خوبی است اما جزو خواسته اصلی ما نیست.
وی با اشاره به اینکه موضوع این طرح در سفر رئیس جمهور جزو برنامه نمی‌باشد، گفت: بهتر است تصمیم‌گیری در این خصوص با طمأنینه بیشتر صورت گیرد.
تعامل را بر تخاصم ترجیح می‌دهم
رئیس شورای اداری استان تصریح کرد: ما با نمایندگان مجلس در انتخاب مدیران به یک تعامل و رفتار حسنه دوجانبه اعتقاد داریم ولی این تعامل به معنای پذیرفتن همه خواسته‌ها و مطلوب نمایندگان نیست بلکه قرار شده است مجمع نمایندگان سه کاندیدای خود را برای مدیریت دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی اعلام کنند که بنده از بین آنها یکی را برگزینم.
خدابخش افزود: گاه مشاهده می‌شود که در داخل یک سازمان و اداره فرد شایسته و لایق برای مدیریت پیدا نمی‌شود که ما بر همین اساس تصمیم می‌گیریم که فردی خارج از آن مجموعه را بکارگیری کنیم.
این مسئول ادامه داد: امکان ندارد که شعار اعتدال دولت مورد قبول نمایندگان نباشد چراکه کسی با اعتدال و تدبیر دعوا ندارد و هر فطرت سلیم این موضوع را قبول می‌کند.
استاندار اردبیل با یادآوری اینکه در این سفر رئیس جمهور هیچ مصوبه غیرکاربردی و مانده در روی کاغذ نخواهیم داشت، بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل به مصوبات سفرهای قبلی دولت سابق پرداخته نمی‌شود و قرار است مصوباتی در این سفر وجود داشته باشد اما این مصوبه بهتر است از زبان رئیس جمهور و بعد از جمع‌بندی نظرات و پیشنهادات مطرح شود که قطعاً مصوبات عملیاتی و اجرایی خواهد بود تا در مدت سه سال بتوانیم به همه آنها عمل کرده و مصوبه‌ای روی زمین باقی نماند.
خدابخش در گفت: به هیچ‌وجه سعی نخواهیم کرد تا در این سفر به کلنگ‌زنی‌های نابه‌جا دست بزنیم و یا بخواهیم با زخمی کردن برخی از پروژه‌ها که امکان اجرای آن وجود ندارد مردم را امیدوار کنیم بلکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فعلی بزرگترین همت و تلاش ما در انجام رسالت عظیم در خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است.
نظر ابوذر ندیمی در خصوص اظهارات استاندار اردبیل :

این موضوع ازگاف هاى یک استاندار دولت تدبیر است که با کم ٠٠٠ درموردى اظهارنظر کرده که بسى فراتر ازوظایف ایشان است وجز تفرقه وبدنامى نتیجه اى دربر نداشته ونخواهد داشت

این اندازه کم توجهى به مشکلات مردم اردبیل داشتن ومثل روس هاى قدیم ارزوى دریا داشتن حکایت بى تدبیرى است که باید ازوزیر کشور سوال کرد وان دسته ازافرادى راکه تکلیف ناشناسند برجاى خود نشاند

امیدواریم این حرف توسط ایشان مطرح نشده باشد چراکه درحد واندازه این کار نه مسئولیتى دارند ونه تا ما هستیم ازاین جنس امور قابل تحقق است

دونمونه یکى قضیه لوشان درمجلس ششم که نماینده اى مطرح ساخت وبنده ان کردم که گفتنى است

نمونه دوم توسط نماینده اى درمجلس هفتم مطرح ساخت وبار دیگر ان دیدکه انتظار انرا نداشت

استانداران درحد خود ظاهر شوند وگرنه آن بینند که نباید ٠٠٠

به جاى حل مشکلات ،مشکل جدیدى براى دولت گرفتار ایجاد نکنند./

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …