چاپ مطلب چاپ مطلب

پایان سرقت‌های سریالی موتورسیکلت در لاهیجان/ کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی

همای خبر/فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری یک سارق موتورسیکلت و ۳ مالخر در این شهرستان خبر داد و گفت: ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مالخران کشف شد.


سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.
وی در ادامه با اشاره به وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت به صورت سریالی طی یک ماه گذشته در سطح شهرستان لاهیجان و پیگیری پلیس در این خصوص گفت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و بررسی صحنه‌های وقوع جرم، سارق سابقه‌دار این پرونده‌ها را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری سارق ۲۹ ساله حین پرسه زنی در سطح شهر و انتقال وی به مقر انتظامی خبر داد و بیان داشت: این فرد در تحقیقات صورت گرفته به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت و فروش آنها به ۳ مالخر اعتراف کرد.
این مقام انتظامی به شناسایی و دستگیری مالخران و کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی اشاره کرد و افزود: سارق و مالخران با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ محمدی‌نسب در پایان عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اذعان داشت: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …