چاپ مطلب چاپ مطلب

پایان سریال کلاهبرداری خانم دکتر قلابی در لنگرود

همای گیلان: فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری دکتر قلابی که از فروشندگان طلا در این شهرستان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ-حسین-نیک-فرد
 سرهنگ «حسین نیک فرد» فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در تشریح این خبر گفت: روز گذشته با تلاش کارآگاهان آگاهی این شهرستان، زن کلاهبرداری که غالبا سوژه‌های خود را از صنف طلا فروشان انتخاب می‌نمود به دام قانون افتاد.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود افزود: ماموران در پی اطلاع از اینکه زنی ۳۵ ساله اهل و ساکن لنگرود متهم به کلاهبرداری، که مدتی است تحت تعقیب پلیس آگاهی یکی از شهرستان‌های همجوار می‌باشد، قصد خرید طلا جات و کلاهبرداری در این شهرستان را دارد، موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند.
سرهنگ نیک فرد ادامه داد: کارآگاهان پس از شناسایی و انجام یکسری تحقیقات لازم، با هماهنگی و اخذ مجوز از مقام قضایی متهم را در حالی که قصد کلاهبرداری از یک طلا فروشی را داشت طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
نیک فرد افزود: از متهم دستگیر شده با جمع آوری مدارک و دلایل معتبر تحقیقات همه جانبه به عمل آمد که به سرعت اعتراف نمود؛ حدود شش ماه است که از طلافروشان شهر لاهیجان و سایر شهرستان‌های گیلان با عناوین جعلی مهندس و دکتر و… با جلب اعتماد آنان، اقدام به کلاهبرداری می‌نمایم و طلا‌ها را پس از خرید می‌فروشم.
این مقام انتظامی با بیان اینکه تلاش در جهت خریدار یا خریداران طلاجات مسروقه ادامه دارد، یادآور شد: تاکنون این زن کلاهبردار ۳ شاکی داشته و تعداد دو عدد النگو نیز از وی کشف شده است.
به گفته وی، متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.//گیل نگاه

About سردبیر

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …