چاپ مطلب چاپ مطلب

پایان مسابقات والیبال  جام محلات شهرستان لاهیجان: آهندان قهرمان شد سوخته کوه نایب قهرمان

اختصاصی همای گیلان:تیم آهندان لاهیجان در فینال مسابقات والیبال جام محلات  دهه فجر این شهرستان با نتیجه ۲بر ۱ تیم سوخته کوه  را مغلوب کردوبه مقام قهرمانی رسید.

DSCN2691

این مسابقات با شرکت ۱۲ تیم از هیجدهم بهمن ماه آغاز شد وتیم های ارباستان وامامده مسابقه  رده بندی را برگزار نمودند که در نهایت تیم امامده بر نتیجه ۲بر۱ به مقام سومی دست یافت.

پس از این مسابقه دو تیم آهندان وسوخته کوه با حضور تماشاگران پر شور خود  به مصاف هم رفتند که در پایان با نمایش یک بازی خوب ،تیم آهندان موفق شد تابا نتیجه ۲ بریک بر تیم سوخته کوه غلبه کند ومقام اولی را بدست آورد.

بازیکنان آهندان متشکل از علی فرامین،صالح کریمی،محمد نوروزی،حامد اسماعیل زاده ،احسان علی نیا، ورضا علیجانی وبهنام با وفا بود که احمد نوروزی به عنوان مربی تیم وعسگر علیدوست هم در کسوت سرپرست تیم ،این تیم را هدایت می کردند.

از سوی دیگر، تیم سوخته کوه هم که در حدود دو هفته پیش بر تیم آهندان غلبه کرده بودوبه مقام اول مسابقات والیبال دهستان آهندان شده بود  بامربی گری رضا اسماعیلی بازیکن خوب سالهای پیش وسرپرستی فرهاد ابراهیمی وبا بازیکنانی نظیر الیاس ابراهیمی ،فرشاد اسماعیلی ،عباس اسماعیلی ،روزبه ابراهیمی ،رامین ابراهیمی حاتم علی پور وهادی هدایتی پور وارد زمین شدند اما این بار این تیم آهندان بود که باشناسایی نقاط ضعف تیم حریف که تمام پاس های تیم به یک بازیکن ختم می شدتوانست قهرمان این دوره مسابقات شود.

امانقطه قابل توجه در این مسابقه رعایت اخلاق از سوی بازیکنان وهدایت کنندگان دوتیم بخصوص رضا اسماعیلی مربی  تیم که تیم خود را به رعایت اخلاق دعوت می کرد (هرچند این مهم از سوی تیم مقابل هم رعایت می شد)ودر آخر بازی، ضمن تبریک به تیم آهندان گفت: ایجانب این پیروزی را به تیم آهندان تبریک عرض می نمایم این دو تیم همواره از تیم های خوب شهرستان لاهیجان به حساب می آیند ودر همه ادواردارای بازیکنان خوب والیبال می باشند ومهم نیست چه تیمی برنده بازی شده است آنچه قابل توجه است دو تیم یک بازی خوبی را به نمایش گذاشتندوتماشاگران از بازی بازیکنان لذت بردند وتوانستیم جوانان ومردم را دور هم جمع کنیم .

اسماعیلی ادامه داد : برد حق تیم آهندان بود آنهایک بازی بهتری از ما به نمایش گذاشتند اما برای ما رعایت اخلاق مهم بود که الحمدالله از سوی هر دو تیم رعایت شد اما اگر کوچک ترین حرکت بدی از سوی بازیکنان ما صورت گرفته است اینجانب  از آن افراد عذر خواهی می کنم.

وی اضافه کرد : این بازیکنان  جوان وخام هستند ما باید در کنا بازی خوبی که این جوانان انجام می دهند اخلاق را هم به آنها تزریق نماییم.

آنگاه عسگر علیدوست سرپرست تیم آهندان هم  به خبرنگار ما گفت: بسیار خوشحالم که یک بازی خوب از هر دو تیم به نمایش گذاشته شد از اینکه این دو تیم توانستند مردم را به داخل سالن ورزشی بکشانند ومردم با دیدن یک بازی والیبال خوب لذت ببرند بسیار خوشحالم.

وی افزود: بازیکنان دو تیم نمایش خوبی از خود بر جا گذاشتند امید واریم شاهدتداوم   این گونه مسابقات باشیم.

شایان ذکر است اداره ورزش وجوانان ،شورای بخش وبخشداری مرکزی برگزار کنند گان این دوره مسابقات والیبال بودند وعلیرضا جوانمرد هم برگزار کننده این مسابقه بود همچنین رحمت علی شیخ پور ،یونس حاکی ،مهدی اسماعیلی واسماعیل معدن چی به عنوان داوران ورمضان علی خواه واحمد نوروزی هم در سمت منشی این دوره مسابقات به حساب می رفتند .

در پایان هم به نفرات اول تا سوم ،جوائزی که با حضورمیر اعلمی  رئیس ورزش وجوانان همراه بود اهدائ گردید.

DSCN2694 DSCN2627 DSCN2628 DSCN2633 DSCN2638 DSCN2640 DSCN2643 DSCN2645 DSCN2648 DSCN2651 DSCN2652 DSCN2655 DSCN2657 DSCN2660 DSCN2661 DSCN2663 DSCN2668 DSCN2670 DSCN2675 DSCN2680 DSCN2681 DSCN2686

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …