چاپ مطلب چاپ مطلب

پایان کار سارق خودرو در لاهیجان


همای خبر/فرمانده انتظامی لاهیجان از شناسایی و دستگیری سارق خودرو و لوازم داخل آن در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد به ۸ فقره سرقت اعتراف کرد.
سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است اظهار داشت: بارعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.
وی در ادامه گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت‌ لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان لاهیجان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، متهم این پرونده‌ها را شناسایی و او را دستگیر کردند افزود: متهم در تحقیقات پلیس به یک فقره سرقت خودرو و ۷ فقره سرقت لوازم داخل آن اعتراف کرد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: سارق ۴۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.
سرهنگ محمدی‌نسب در پایان با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد خاطرنشان کرد: عدم رعایت نکات حفاظتی، مهمترین عامل سوء استفاده سارقان است.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …