چاپ مطلب چاپ مطلب

پایان کار سارق ساختمان‌های نیمه کاره در لاهیجان

همای خبر/گروه استان‌ها – گیلان – فرمانده انتظامی لاهیجان از شناسایی و دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره توسط ماموران پاسگاه انتظامی بازکیاگوراب این شهرستان خبر داد و گفت : متهم به ۷ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است اظهار داشت: بارعایت اصول ایمنی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.
وی در ادامه افزود: با توجه به وقوع چند فقره سرقت‌ ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان لاهیجان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه ماموران پاسگاه انتظامی بازکیاگوراب با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، متهم این پرونده‌ها را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه این متهم در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد بیان داشت: سارق ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.
سرهنگ محمدی‌نسب در پایان با اشاره به اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی در حال رصد تحرکات افراد سابقه‌دار است خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با اعلام هرگونه موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در تامین امنیت یاریگر مجموعه انتظامی باشند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …