چاپ مطلب چاپ مطلب

پایش شبانه دادستان و مدیر محیط زیست رودبار از صنایع آلاینده این شهرستان

همای خبر/دادستان عمومی وانقلاب شهرستان روبار وسرپرست اداره محیط زیست به صورت شبانه از شرکت ها و صنایع آلاینده این شهرستان بازدید به عمل آوردند.


به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان ،سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اعلام این خبر گفت : دراین بازدید وضعیت زیست محیطی صنایع شهرستان ، معادن شن وماسه ، کنترل آلودگی واحد های صنعتی که در برخی از ساعات شبانه روز اقدام به حذف سیستم های کنترل آلودگی خود می نمایند و منجر به آلودگی محیط زیست می شوند موردبررسی قرار گرفت .
علی فرهی با اشاره به  ضرورت حفظ محیط زیست و خودداری از هرگونه ملاحظه کاری در برخورد با آلوده کنندگان منابع طبیعی و محیط زیست گفت : دستگاه قضایی آمادگی خود را جهت همکاری و مشارکت قانونی در این خصوص اعلام داشته و به مدیران صنایع تاکید نموده، حفاظت از محیط زیست و حفظ سلامت مردم را سر لوحه کار خود قرار دهند .وی اظهار داشت در صورت تمکین نکردن هر واحد برابرقانون با مدیران آن برخورد خواهدشد .
فرهی در پایان افزود به مدیران شرکتهای آلاینده فرصت ۲۰ روزه داده شد تا نسبت به خروجی مناسب جهت تصفیه فاضلاب اقدام نمایند .

رستمی دادستان عمومی و انقلاب رودبار نیز نظارت و استمرارِ برخورد با متخلفین زیست محیطی را ضروری دانست و گفت: دادستانی با تأکید بر رفع مشکلات زیست محیطی بدون هرگونه مماشاتی با متخلفین آلایندگی زیست محیطی بشدت برخورد قانونی و قضایی می‌نماید.

با کانالذهمای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …