چاپ مطلب چاپ مطلب

پخش مسابقات فوتبال از نمایشگر های تلویزیونی در سطح شهر، پاسخ به یک نیاز ملی است/ این گونه اقدامات موجب کاهش فاصله ی مردم و مسئولین خواهد شد/به قلم مدیر مسئول همای گیلان

اختصاصی همای گیلان: بدیهی است در همه جای دنیا مسئولین باید در مسیر فراهم نمودن شرایط شادی و نشاط و در کنار هم بودن خانواده ها با توجه به خط قرمز هر نظام تلاش نمایند.
بی شک حداکثر حامیان دولت روحانی را قشر جوان جامعه تشکیل می دهند که به جهت نزدیک دیدن خواسته های خود با اهداف مطروحه ی روحانی وی را شایسته این انتخاب دانستند. لذا این دولت باید تلاش نماید تا به خواسته های بحق آنان پاسخ دهد.
تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی موجب اتحاد و همدلی مردم شد و اقشار مختلف مردم را در کنار هم جمع نمود که سیاسیون، سالها به جهت اینکه قدرت را به سمت و سوی خود سوق دهند موجب اختلاف جامعه و عدم تفاهم شده بودند.
اما الحق که مردم ما همیشه یک گام جلوتر از دولتمردان حرکت کرده اند و بدون توجه به رنگ ، قومیت و تشکیلات سیاسی همه با هم یکصدا نام پر آوازه ی ایران اسلامی را فریاد زدند.
مردم از دولت می خواهند تا شرایطی فراهم آورد که خانواده ها بدون نظر گرفتن جنسیت و با رعایت اخلاق اسلامی به شادی و نشاط بپردازند. زیرا آنها انقلاب را متعلق به خود می دانندو انتظار دارند همانگونه که در بحران ها و سختی ها به انقلاب وفا دار بوده اند در شادی ها هم با هم سهیم باشند.
آنها می خواهند تا در کنار هم شاهد غیور مردی های فرزندان تیم ملی فوتبال باشند.
اگر مردم در شرایط سخت اقتصادی هستند، مقصر مسئولین ما هستند نه مردم ، زیرا آنها نتوانسته اند اقدامی بایسته انجام دهند.
چون مردم همواره حق انقلاب را ادا نموده اند، آنها خون داده اند، جان داده اند اما مسئولین نتوانسته اند پاسخگوی بسیاری از خواسته های اولیه آنها باشند.
اینکه استاندار محترم و فرماندارن وشهردارن برخی از شهرستان ها نسبت به پخش فوتبال از نمایشگر بزرگ اقدام نموده اند کاری پسندیده و قابل ستایش است اینکه برخی مسئولین به خواسته های مردم احترام گذاشته و تصمیم به پخش فوتبال ایران و پرتغال از نمایشگر بزرگ شهر دارند کاری است ستودنی تر.
لذا به عنوان یک رسانه از مسئولین ذیربط به جهت تمهید مقدمات این برنامه که از یک سو نوعی تمرین در کنار هم بودن و پاسخگویی به یک نیاز ملی است و از سوی دیگر موجبات همدلی مردم و مسئولین را فراهم می آورد قدردانی نمائیم

علی علی پور نیاول مدیر مسئول هفته نامه و پایگاه خبری همای گیلان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل است

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل …