چاپ مطلب چاپ مطلب

پدر روابط عمومی لاهیجان از آستانه به شهر خود باز گشت

همای گیلان:شاهین جهانگیری بلورچیان مدیر روابط عمومی شهرداری آستانه اشرفیه ، پس از انجام انتقال بار دیگر شهرداری لاهیجان بازگشت.

1
به گزارش روابط عمومی شهرداری آستانه اشرفیه، مراسم تودیع با حضور شهردار آستانه اشرفیه، اعضای شورای اسلامی شهر، معاون شهردار و جمعی ازمدیران و کارکنان شهرداری آستانه اشرفیه ، در دفتر کار شهردار برگزارشد.
مهندس علی شفیعی، شاهین جهانگیری را با توجه به حسن سابقه و پشتکار فراوان یکی از برترین و ساعی ترین پرسنل شهرداری خواند و از حس تعهد، حسن کار و همچنین زحمات و تلاشهای بی وقفه ایشان در شهرداری آستانه اشرفیه قدرانی کرد.
وی گفت: شاهین جهانگیری وقتی در اردیبهشت سال قبل به آستانه آمده بود رسانه ها نوشته بودند که پدر روابط عمومی لاهیجان به آستانه رفت و اینک ما اعلام می کنیم که پدر روابط عمومی لاهیجان از آستانه به شهر خود باز می گردد.
شاهین جهانگیری نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مهندس علی شفیعی شهردار آستانه اشرفیه گفت: در مدت هفت ماه گذشته مهندس شفیعی که از شهرداران جوان و تحصیل کرده استان هستند نهایت حمایت را از اینجانب و مجموعه برنامه هایی که برای بهبود فعالیت های روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری بود، انجام دادند که از ایشان و همه مدیران و همکاران و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر قدردانی می کنم.
وی افزود: از همه رسانه های گروهی نیز که در این مدت اخبار روابط عمومی شهرداری را پوشش دادند تشکر می کنم و امیدوارم با ادامه این حرکت شاهد توسعه روز افزون شهر آستانه اشرفیه باشیم.
در پایان نیز مهندس علی شفیعی با اهدا لوح سپاس تودیع به شاهین جهانگیری ، برای ایشان آرزوی پیروزی و سربلندی در تمامی مراحل کاری و زندگی نمود.
لازم بذکر است شاهین جهانگیری پس از بازگشت به لاهیجان از سوی کحالی شهردار این شهر به عنوان مشاور در امور روابط عمومی منصوب شد.

2

About

Check Also

امام جمعه شهرستان لنگرود: نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان یک فرصت ارزنده برای لنگرود است/

امام جمعه شهرستان لنگرود: نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز شهرستان …