چاپ مطلب چاپ مطلب

پدر شهید مفقودالاثر محمدعزیز سیما: ۲۸ سال است چشم به‌ راه فرزندم هستم

همای گیلان:پدر شهید مفقودالاثر محمدعزیز سیما گفت: ۲۸ سال چشم به‌راه بازگشت فرزندم به خانه هستم.

خبرگزاری فارس: 28 سال است چشم به‌ راه فرزندم هستم

 شهید محمدعزیز سیما متولد سال ۴۵ و سرباز وظیفه لشکر ۸۸ زاهدان تیپ ۲ بود که در سال ۱۳۶۶ در عملیات منطقه میمک شهید و مفقودالاثر شد.

پدر شهید محمدعزیز سیما بعد از ظهر امروز در دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان از خانواده شهید سیما، اظهار کرد: فرزندم را در راه اسلام و خداوند تقدیم کردم و این برای من سبب افتخار است.

وی افزود: زمانی که شهید «محمدعزیز» برای آخرین بار برای دیدن خانواده آمده بود قبل از رفتن به منطقه ضمن حلالیت‌طلبی از همه، به مادرش گفت شاید این دیدار آخر ما باشد.

پدر شهید سیما در ادامه از بی‌مهری برخی مسئولان گله کرد و گفت: ۲۸ سال است که چشم انتظار بازگشت فرزندم به خانه هستم و دیدن برخی رفتارها از طرف مسئولان مرا دل آزرده می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا نیز در دیدار با خانواده شهید مفقودالاثر محمدعزیز سیما، اظهار کرد: وجود امنیت، آرامش و آسایش حاکم بر جامعه اسلامی ایران مدیون فداکاری و ایثارگری‌های شهدا و خانواده‌های این عزیزان است.

سیدمحمود رزمگیر با اشاره به جنگ و خونریزی در بیشتر کشورهای منطقه، افزود: اگر در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس جانفشانی‌های شهدا نبود اکنون ما نیز درگیر جنگ داخلی و یا بین‌المللی بودیم.

وی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌ها و اهداف آنها و دلجویی و دیدار از خانواده‌های این شهدای والا مقام را وظیفه انسانی و دینی هر فردی دانست.

رزمگیر شهدا را علمداران غیرت، انسانیت و اسلامیت نامید و تصریح کرد: مسئولان باید توجه ویژه‌ای به خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمام مسئولان نظام مقدس اسلامی افرادی دلسوز هستند، خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از مواقع کمبودها و مشکلات موجب ایجاد دلخوری و ناراحتی تعدادی از خانواده‌ها شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا خانواده‌های شهدا را چشم و چراغ کشور خواند و گفت: عزت و اقتدار حاکم بر ایران مدیون خون شهداست بنابراین جایگاه خانواده شهدا بر کسی پوشیده نیست.فارس

 

About سردبیر ارشد

Check Also

پیگیری و رفع مشکل آبگرفتگی محله خواهر امام (س) و خیابان مطهری رشت با حضور دکتر محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت

پیگیری و رفع مشکل آبگرفتگی محله خواهر امام (س) و خیابان مطهری رشت با حضور …