چاپ مطلب چاپ مطلب

پرداخت بیش از ۳۶میلیاردریال تسهیلات فرزند آوری از سوی بانک های عامل در رضوانشهر

فرماندار رضوانشهر گفت: طی سه ماه سال جاری ۳۶میلیاردو هشتصد میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزند آوری از سوی بانک های عامل شهرستان پرداخت شده است.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز دوشنبه بیست و نهم خرداد مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان با اشاره به بسته های حمایتی دولت سیزدهم گفت: طی سه ماه سال جاری ۳۶میلیاردو هشتصد میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزند آوری به تعداد ۸۰ نفر از سوی بانک های عامل شهرستان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در بحث ازدواج، مبلغ ۱۴۳ میلیاردو سی و دو میلیون ریال به ۹۲ نفر از زوجین از سوی بانک های عامل در رضوانشهر و پره سر نیز پرداخت شده است.

فرماندار رضوانشهرتاکید کرد: بسته های حمایتی و تکلیفی که از سوی دولت سیزدهم در بحث ازدواج، فرزندآوری و اشتغال مشخص شده است باید توسط بانک های عامل شهرستان در اسرع وقت در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

صفوی افزود: اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان از جمله ادارات آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و کمیته امداد با بر گزاری کارگاه های آموزشی در بحث فرزندآوری و ازدواج اهتمام جدی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر با تاکید بر شناسایی جوانان نخبه، گفت: در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان با دعوت از نخبگان جوان باید صحبت ها و دغدغه های آنان شنیده و با پیشنهادات عملیاتی گره‌ای از مشکلات جامعه را باز نماییم.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …