چاپ مطلب چاپ مطلب

پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۱۵۶ زوج تحت حمایت کمیته امداد رودسر

همای گیلان:به منظور احیای سنت حسنه ازدواج و ترویج فرهنگ انفاق و تقویت روحیه مشارکت های مردمی در جهت کمک به ازدواج جوانان تحت پوشش ، جشن پیوند آسمانی با حضور امام جمعه ، بخشدار ، شهردار و جمعی از مسئولین و نیکوکاراازدواج رودسرن رودسر در اردوگاه شهید مطهری چابکسر برگزار شد.
به گزارش اداره ی روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان ، در این همایش مدیر کمیته امداد رودسر گزارشی از فعالیتهای این نهاد در زمینه های مختلف بویژه ازدواج آسان جوانان تحت پوشش ارائه داد و گفت: در شش ماهه نخست امسال به ۱۵۶عروس و داماد تحت پوشش این نهاد در راستای تحقق ازدواج آسان ۱۱۹ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه سال گذشته برای ۲۳۲ نفر از جوانان تحت حمایت کمیته امداد رودسر مبلغ ۲۶۵ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج پرداخت شده است افزود: در سالجاری نیکوکاران رودسر بیش از ۴۰ میلیون تومان در دو همایش ازدواج آسان در بخش رحیم‌آباد و چابکسر برای کمک به ازدواج جوانان تحت پوشش این نهاد مساعدت کرده اند و در همایش ازدواج آسان چابکسر نیز یک نیکوکار خرید جهیزیه کامل یک زوج تحت حمایت را به‌عهده گرفت.
رستم‌پور برگزاری کلاس‌های آموزشی توسط کارشناسان مجرب برای تداوم و پایداری زندگی جوانانی که در شرف ازدواج هستند و کسانی که ازدواج کرده‌اند را از دیگر برنامه‌های این نهاد در رودسر عنوان کرد.
در ادامه این جشن حجت الاسلام والمسلمین کشاورز، امام جمعه چابکسر ضمن قدردانی از تلاشهای کمیته امداد در جهت سرو سامان دادن به زندگی جوانان ، مطالب ارزنده ای را در خصوص ازدواج از دیدگاه اسلام با تکیه بر آیات و روایات ارائه داد.
لازم به ذکر است در این مراسم مبلغ ۲۰۵ میلیون ریال از سوی شهرداری ، شورای شهر و جمعی از نیکوکاران رودسر به زوج ای حاضر در مراسم مساعدت شد.

About

Check Also

مدیرکل صمت گیلان: بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور

“مدیرکل صمت گیلان: بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور   همای خبر- …