چاپ مطلب چاپ مطلب

پروژه اینترنت پرسرعت بازان آستانه اشرفیه با حضور وزیر ارتباطات به بهره برداری رسید

همای گیلان: پروژه ارائه اینترنت پرسرعت در روستای بازان بخش مرکزی آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید.
در آئین بهره برداری از این پروزه که در محل مسجد جامع این روستا برگزار شد وزیر ارتباطات و فن آوری ارتباطات ، استاندار گیلان ، نماینده ،جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و اهالی منطقه حضور داشتند.
وزیر ارتباطات و فن آوری ارتباطات در آئین بهره برداری از این پروزه اظهار داشت: تمام کارها و برنامه های دولت تدبیر و امید با هدف ارائه خدمات بهتر به مردم صورت می گیرد.
دکتر ” محمود واعظی ” تصریح کرد: به این منظور خدمات رسانی به مناطق روستائی همواره یکی از برنامه های مهم دولت است که با جدیت دنبال می شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه توسعه ارتباط تلفنی ، موبایل، اینترنت و …از اولویت فعالیت دولت در سطح روستاهای کشور است افزود: دولت تلاش دارد تا با ارائه خدمات مناسب اینترنتی زمینه ارائه خدمات در حوزه های مختلفی چون بهداشت و درمان ، کشاورزی ، آموزش و پرورش و…را هرچه بیشتر در روستاها فراهم سازد.
وی اسان سازی زندگی در سطح روستاها را از دیگر اهداف دولت دانست و یادآور شد: دولت تلاش دارد تا با آسان سازی زندگی ، ارائه خدمات برابر با مناطق شهری و ارائه خدمات در سطح روستاها موجب ماندگاری روستائیان در روستاها شود .
وی در ادامه نیز با اشاره به افتتاح پروزه اینترنت پرسرعت در روستای بازان آستانه اشرفیه گفت: همزمان با افتتاح این طرح امروز یکهزار و ۱۸۴ پروزه ارائه اینترنت پرسرعت در سطح روستاهای استان گیلان به بهره برداری می رسد.
وزیر ارتباطات و فن آوری ارتباطات همچنین در حاشیه این آئین در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ارائه خدمات مناسب در یک سطح عالی از اهداف و برنامه های مهم وزرات ارتباطات و فن آوری ارتباطات است.
دکتر ” واعظی ” با بیان اینکه تلاش می شود تکنولوژی در سطحی عالی و با کیفتی مناسب در اختیار مردم کشور قرار بگیرد تصریح کرد: این وزارت تلاش دارد با بهبود فعاالیتهای مربوطه ، محصولات خود را به دیگر کشورهای دنیا نیز صادر کند.
وی یادآور شد: هم اکنون ۲۰ هزار روستای کشور به خدمات اینترنت متصل هستند.// جلال  شرق

About سردبیر

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …