چاپ مطلب چاپ مطلب

پروژه های شهرداری لنگرود با اعتبار ۵ میلیارد تومان افتتاح شد

اختصاصی همای گیلان: همزمان با هفته دولت پروژه های شهرداری لنگرود با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود و جمعی از مسئولین  شهرستان در  جوار مزار شهدای گمنام افتتاح شد.

در این مراسم کحالی شهردار لنگرود گفت : گستردگی کار در شهرداری ها نقطه عطفی است برای شهرداری و این امر باعث شده ما نتوانیم در تک تک نقاط افتتاحیه داشته باشیم و امروز در جوار این شهدای گمنام ، پروژه های شهرداری لنگرود را با اعتبار ۵ میلیارد تومان به بهره برداری برسانیم.

unnamed (5)

کحالی بیان داشت : سعی ما بر آن بوده است تا در تمام صحنه ها از جمله عمرانی ، زیبا سازی، تفریحی و گردشگری ، محلات و … گام کوچکی برداریم  و امیدواریم با تلاش و پشتکار بیشتر در دهه فجر امسال بتوانیم پروژه های بزرگتری را افتتاح نماییم.

وی در ادامه به بخشی از عملیات عمرانی شهرداری اشاره کرد و گفت : زیرسازی و آسفالت  در ۳۱ نقطه از شهر همچون کوچه مهر ، فلاح زاده ، آنسرمحله ، دکتر جعفری ، امام رضا و … ، لوله گذاری جهت هدایت آبهای سطحی در ۱۷ نقطه همچون کوچه گلها خیابان حافظ، دکتر جعفری لیلاکوه، سیاری خیابان سعدی، ۱۲متری شهدا، بینش ۲۲ و ۲۴ جاده موبندان و… ،فاز اول مجموعه پارک آبی شامل مسیر سلامت پیاده روی،پیست دو چرخه وایستگاه ورزشی ،  احداث سالن کنفرانس شهرداری ،راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری ساختمان شهرداری و لایروبی رودخانه از پل شهدای انزلی محله تا پل درویشانبر  از جمله عملکرد شهرداری می باشد.

شهردار لنگرود تعریض خیابان ۴۵ متری حد فاصل میدان طبیعت تا مسکن مهر ، تعریض خیابان نظام پزشکی ، عقب نشینی جداول قدیمی جهت تعریض خیابان از میدان شهید نورانی تا میدان الغدیر و همچنین خیابان امام خمینی جلوی زندان ، سیمانکاری و جدول گزاری و سنگ لاشه میدان الغدیر، نصب سرعتگیر  جلوی بانک رفاه ، جدول گذاری در نقاط مختلف همچون میدان شهید املاکی به سمت داخل شهر ، میدان اصلی شهر تا میدان شهید نورانی ، ضلع جنوبی استخر شماره ۴ و کوچه دکتر جعفری و مسافری را از دیگر عملکرد مجموعه شهرداری برشمرد.

کحالی از دیگر پروژه های این ایام را ، پالت کاری خیابان امام خمینی از روبروی شهرداری تا میدان نورانی ، خیابان شورا ، میدان معلم بعد از پل هوایی ، کوچه ولایت ، جنب بیمارستان امینی  برشمرد.

در این مراسم شیخ طاهر رییس شورای اسلامی شهر لنگرود گفت : هفنه دولت بخاطر ایثارگری های دو شهید انقلاب رجایی و باهنر نامیده شده است تا علاوه بر اطلاع رسانی عملکرد دولت به مردم ، یادآور سادگی و بی آلایشی این دو بزرگ مرد باشد.

unnamed (4)

شیخ طاهر تصریح کرد : با تمام مشکلاتی که مجموعه شهرداری با آن روبروست ، انصافا اقدامات خوبی در سطح شهر در حال انجام است. اما در این شرایط حساس اگر حایت ویژه از شهردار و مجموعه شهرداری به عمل نیاید،  یقینا ادامه عملیات عمرانی شهرداری ناقص باقی خواهد ماند.

جوادپور فرماندار شهرستان لنگرود نیز بیان داشت : تکلیف ما دولتمردان آن است در هر شرایطی ، در راستای جلب رضایت خدا ، دوری از طاغوت و طاغوتین گام برداریم و در مسیر خدمتگزاری به مردم کار و تلاش کنیم.

جوادپور تصریح کرد : بزرگترین سرمایه هر مدیر ؛ در مدیریت شهری کسب اعتماد مردمی است و این اعتماد تنها از طیق رضایت مندی شهروندان محقق می گردد  که بدست آوردن این امر بسیار سخت است.

unnamed (7)

unnamed (6) unnamed (8)

About سردبیر

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …