چاپ مطلب چاپ مطلب

پست گیلان در روز میلاد امام حسین (ع) به پرچم مقدس بارگاه ابا عبدالله متبرک شد

پست گیلان در روز میلاد امام حسین (ع) به پرچم مقدس بارگاه ابا عبدالله متبرک شد

همای خبر_ مصادف با سوم شعبان میلاد پرسرسعادت امام حسین (ع) ، نشست بصیرت افزایی و جهاد تبیین با حضور محمدحسین_هوشنگی مدیر کل پست و سرهنگ پاسدار

مصادف با سوم شعبان میلاد پرسرسعادت امام حسین (ع) ، نشست بصیرت افزایی و جهاد تبیین با حضور محمدحسین_هوشنگی مدیر کل پست و سرهنگ پاسدار #مجید_دوهندو رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان برگزار شد .
سرهنگ دوهندو در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تشریح پایداری و مقاومت مردم گیلان در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت : حفظ اقتدار و امنیت نظام اسلامی مرهون جانفشانی شهدا و پاسداران انقلاب اسلامی است که مردم گیلان با تقدیم ۸ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و ۲۳ شهید مدافع حرم و شهدای امنیت نقش موثری در حفظ انقلاب اسلامی ایفا کردند.
وی گیلان را سرزمین علما و شهدا دانست و بر معرفی و تبیین رشادت های مردم این خطه تاکید کرد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان با بیان اینکه دشمن با تمام توان خود سعی در نا امیدکردن مردم دارد تصریح کرد : امروز نیاز به روشنگری داریم و کسانی می توانند پرچم انقلاب را به دوش بکشند که دارای صبر و بصیرت باشند .
وی ضمن تاکید بر اهمیت شرکت در انتخابات افزود : انتخابات پرشور معادلات سیاسی منطقه را تحت الشعاع قرار خواهد داد و می بایست با حضور در انتخابات مدیریت کشور رابه دست افراد شایسته بسپاریم .
سرهنگ پاسدار دوهندو در ادامه ضمن تبیین دستاوردهای انقلاب در حوز های علم ، فناوری ، صنعت و صنایع دفاعی عنوان داشت : نظام مقدس جمهوری اسلامی بر سه پایه اصلی رهبری ، مردم و دین بنا شده که هرسه رکن انقلاب مورد هجمه دشمنان است لذا با قدرت الهی و تحت رهبری مقتدرانه و هدایتگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ، آمریکا با تمام یکه تازی های خود با شجاعت مردم غزه ، یمن سوریه و لبنان در منطقه زمین گیر شده است .
در ادامه و در آستانه ولادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز از کاظم چنگیزیان جانباز پست گیلان تقدیر و تجلیل شد .

گفتنی است در پایان این مراسم پست گیلان به پرچم گنبد بارگاه اباعبدالله حسین (ع) که در اختیار ستاد عتبات عالیات استان قرار دارد متبرک و معطر شد

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …