چاپ مطلب چاپ مطلب

پلمپ ۱۴۳ واحد صنفی متخلف در رودسر

همای گیلان: فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از پلمپ ۱۴۳ واحد صنفی متخلف در ۶ ماهه سال جاری خیر داد.
به گزارش همای گیلان سرهنگ پاسدار رمضانعلی پورقاسم فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در تشریح این خبر گفت : یه منظور ارتقا. امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی با هدف ارتقای امنیت اجتماعی اخلاقی در جامعه اصناف، مبارزه با مظاهر علنی فساد و ارزیابی میزان پایبندی اصناف به قوانین و ضوابط ابلاغی. و با اجرای طرحهای تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی در ۶ ماهه سال جاری تعداد ۱۴۳ واحد صنفی متخلف پلمپ گردید.

IMG15523233
پورقاسمی افزود : بر این اساس از ۱۵۲۰ واحد صنفی بازدید شده بصورت محسوس و نامحسوس که پس از ارزیابی های بعمل آمده به ۱۷۹ واحد صنفی اخطار پلمپ صادر گردید
وی تصریح کرد : در اجرای طرحها ۱۴۳ واحد صنفی به علت نداشتن پروانه کسب، عدم رعایت قوانین و مقررات و ضوابط اماکن عمومی و صنفی با دستور مقام قضایی پلمپ شد. که از این تعداد ۴۷ واحد قلیانسرا و کافه و ما بقی سایر اماکن است.
وی با بیان این مطلب که پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بز واحدهای صنفی، درصدد کاهش ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی است از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

About سردبیر

Check Also

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی؛ …