چاپ مطلب چاپ مطلب

پوراوزان: مگرمی شود بامقام معظم رهبری به چالش افتاد و ۱۰ روز در خانه نشست / نیکفردرواکنش به سخنان پوراوزان گفت: ما اسقلال قوا را قبول داریم اما یک بام و دوهوارانه

اختصاصی همای گیلان: کمیته برنامه ریزی شهرستان سیاهکل و مراسم معارفه بخشدار مرکزی سیاهکل پیش از ظهر امروز با حضور پوراوزان مدیرکل اداره سیاسی و انتخابات استانداری گیلان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در فرمانداری سیاهکل برگزار شد. 

نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه در تاریخ ولایت پذیری باعث ناکامی و کامیابی در اسلام شد افزود:امروز در جامعه اگر گفته می شود ملت ما بالاتر از صدر اسلام هستند به خاطر ولایت پذیری مردم بوده است و هرجا که مردم حضور داشتند موفقیت کسب شد که انقلاب اسلامی،دفاع مقدس،کودتاها و فتنه ۸۸از جمله حضور مردم در صحنه می باشد.
وی با بیان اینکه اگر بخواهیم در اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل موفق باشیم ، باید حضور مردم ولایت پذیر را داشته باشیم خاطر نشان کرد: اگر ما نیز همراه مردم می شدیم و ولایت را می پذیرفتیم مشکلات ما تا کنون برطرف می شد و سیستم دفاعی کشور از درون زیر سوال نمی رفت که رهبری روز گذشته نیز به این مواضع واکنش نشان داده و تاکید کرد که سیستم دفاعی ما باید پیشرفته و محکم باشد تا دشمنان از ما حساب ببرند.
نیکفر بیان داشت:اگر در مذاکرات نقاط قوتی داشتیم از قدرت کشور و مردم ما بود و همه بدانند که عمود خیمه نظام، ولایت است و هرکس که ولایت پذیر است به این عمود خیمه برای پایداری کمک کرده است.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس اظهار داشت: تصور نشود که اگر در جایگاهی قرار داریم کاره ایی هستیم بلکه این موضوع در نظر گرفته شود که همه ما وسیله ایم برای پیشبرد اهداف نظام و در مقابل عملکرد خود باید پاسخگو باشیم.
وی در ادامه انتخاب و انتصاب بخشدار مرکزی سیاهکل را تبریک گفت و افزود:هرکسی در هر جایگاهی می بایست به وظایف خود عمل کند و شایستگی ها و توانمندی ها در انتخاب افراد باید لحاظ شود و بنده در مقابل قصور و کوتاهی ها،کوتاه نخواهم آمد و تیغ تیز نظارت من بر حلقوم تمام جایگاه ها قرار دارد.
نیکفر خطاب به مدیران و مسئولین تاکید کرد:مردم سیاهکل و دیلمان مظلوم و محروم هستند و همه بایدبرای بهبود این شرایط تلاش کنیم و اگر کمکی خواستید در کنار شما هستم و انشاالله به لطف خدا عالی ترین وضعیت و موقعیت ممکن را برای منطقه فراهم خواهیم آوریم.
وی همچنین گفت: وظیفه ما است که از اقدامات صورت گرفته تشکر کنیم و وضعیت موجود را ارتقا دهیم.
نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه جلسه کمیته برنامه ریزی ، اولین جلسه ایی است که در حضور همه شما هستم اضافه کرد:لازم می دانم این نکته را عنوان کنم که افراد برای خود داستان و روایت جعل نکنند که اوضاع تغییر کرده و فلانی می تواند یا نمی تواند کاری انجام دهد، همه بدانند که به فضل الهی ما می توانیم و این تفکر از مخیله گوشه نشینان و فصای مجازی خارج شود وبدانند ما فرصت پاسخ دادن و سربه سر گذاشتن با این افراد را نداریم.
وی در ادامه به طعنه اظهار داشت: عده ای گفتند فلانی برای حضور در بعضی از جمع ها دست و پا ندارد و ماهم اگر در بعضی از جاها هنوز حضور نیافتیم منتظر بودیم تا دست و پا پیدا کنیم.
وی خاطرنشان کرد:ما راه خود را ادامه می دهیم و اگر انتقادی باشد به دیده منت می پذیرم و معتقدم که انتقاد به اصلاح برخی امور و رفتارها کمک می کند و نگاه ما به دولت هم این گونه است چرا که دولت،دولت نظام است و هر فردی را که به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود انتخاب ملت است و همه وظیفه همراهی با وی را داریم.

photo_2016-09-19_23-26-09

در ادامه پور اوزان مدیرکل اداره سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان ابتدا اعیاد گذشته و پیش رو و همچنین آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.
وی اظهار داشت : ظلم در قرآن یعنی گذر از عدل و خارج شدن از حدوحدود قانون و همواره در قرآن از ظلم برحذر شده ایم.
پوراوزان بیان داشت:لازمه پذیرفتن مسئولیت های اجتماعی داشتن عدل و دوری از ظلم در حق ارباب رجوع و جامعه است.
این مدیرکل بیان داشت:ما الزام داریم که قانون مند و قانون گرا باشیم و الویت این دولت نیز همین است.
وی با اشاره به اینکه عقلانیت جامعه در قوه مقننه محصور شده است اضافه کرد:جایگاه مجلس و جایگاه نمایندگان برای کشور محترم است و از نظر این دولت نیز مجلس در راس امور قرار دارد.
پوراوزان عنوان کرد: پذیرش عقلانیت جمعی و رعایت این موازین به سود جامعه است و وجود اختلاف در میان شخصیت ها و افراد به نوعی رحمت است و این دعوا و درگیری است که جامعه را نابود خواهد کرد، در حالی که اختلاف نظر به نفع جامعه است.
مدیرکل اداره سیاسی، انتخاباتی استانداری بیان داشت:انتخابات گذشته یکی از چالشی ترین انتخاباتی بود که برگزار شد و اختلاف نظرهم میان قوا وجود داشت ،اما درگیری و دعوایی به وجود نیامده و ناهموارترین مباحث قانونی میان خود را با اخلاق مدارترین روش ها طی کردیم.
پور اوزان افزود:اگر در زمان روسای دولت های گذشته دیدید که همیشه جنگ بود و درگیری وجود داشت به خاطر اختلاف نظر در مسائل بود، مگر می شود با مقام معظم رهبری به چالش افتاد و از نظر ایشان عدول کند و ۱۰ روز در خانه بنشینید.
وی خاطرنشان کرد:با طرز فکری که در این دولت برقرار است شما می بینید که امروز در تمامی مسائل موفقیت های بزرگی در عرصه های بین المللی کسب شده وامروز، رئیس جمهور کشورمان هنگامی که در سازمان ملل در حال صحبت است کسی سالن را ترک نمی کند و ایران ، امروز در تمامی صحنه های بزرگ دنیا حضور دارد.
این مدیر کل اذعان داشت:اساس مسئولیت ما پذیرش این معناست که ما نباید در حوزه ی دیگری دخالت کنیم و بدانیم مباحث ابتدایی مانند کنسرت ها،مجالس و … جایگاه مربوط به خود را دارد و اینکه ارشاد مجوزی صادر می کند معنی ندارد که دستگاه انتظامی یا اطلاعاتی ورود کند.
پوراوزان :با اشاره به اینکه ۶۰ درصد مدیران شهرستانی،مدیران پیش از این دولت بوده اند خاطرنشان کرد:ممکن است بخاطر این عدم تغییرات دولت را مورد انتقاد قرار دهند اما نگاه این دولت اصلاح امور بر اساس عقلانیت است.
وی گفت:امیدواریم خداوند کمک کند این نگاهی که امروز در جامعه و در قوای مختلف حاکم است نیز در جای جای جامعه برقرار شود
پوراوزان عنوان کرد:نگاه دولت در برنامه ششم،بهره بردن بیشتر از تجربیات بانوان کشور در سطح اداراست و به کارگیری آن ها در اشتغال است و باید هرسال ۱۰درصد در حوزه مدیریت در کشور می بایست از بانوان استفاده شود.
وی درانتها گفت:امیدواریم خداوند در راهی که خانم میراعلمی قرار دارند همراه ایشان باشند و از زحمات آقای جعفرزاده در طول حضور در این پست تشکر میکنیم.

نیکفر مجددا در واکنش به سخنان پوراوزان به ایراد سخن پرداخت

نیکفر در واکنش به سخنان پوراوزان ضمن اشاره به اینکه فردا روز ولایت و امیرالمونین است اضافه کرد: روزی ۲مادر برای تصاحب یک فرزند نزد امیرالمونین رفت و امیرالمومنین فر مودند:با شمشیر این کودک را نصف کنند و بین خود تقسیم کنند که مادر واقعی این فرزند گفت:این بچه برای شما و من آنرا نمی خواهم، لذا اگر ما بسیاری از موارد را تحمل می کنیم بعضی تصور نکنند که ما میدان را رها می کنیم.
وی بیان داشت:ما نیز استقلال قوا را قبول داریم اما یک بام و دوهوا را قبول نداریم همه می دانید که بارها تلاش شده برای کرسی مدیریت در بعضی از پست ها مدیدان غیربومی معرفی شد که مانند اتفاقات برای شهرهای ما رخ می دهد.
نماینده مردم در مجلس بیان داشت:برای ما تفاوتی ندارد که افراد متعلق به کدام جناح هستند تنها شایسته سالاری و ولایت پذیری پذیرفته می شود اما اینکه از فردی که قابل دفاع نیست بی جهت دفاع شود برای من قابل قبول نیست .
ذبیح نیکفر فرمود:در یکی از ادرات این دو شهرستان فردی در هنگام انتخابات به من رای داده و جلساتی هم در خانه اش برای من ترتیب داد اما اکنون تغییر کرده و فردی از جناح اصلاح طلب جایگزین او شد و من به راحتی با وی کنار امدم .
وی در ادامه خطا ب به پوراوزان از زحمات وی در انتخابات گذشته تشکر کرد و در انتخابات آینده برای او و مجموعه استانداری ارزوی موفقیت کرد.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل اظهار داشت:معتقدم بانوان از نظر آمار نیمی از جمعیت و از نظر آثار تمام جمعیت هستند و تمامی اقایان از دامن زن پرورش یافته اند.
نیکفر ابراز امیدواری کرد که همه با همدلی و همراهی موجبات ارتقای وضع موجود را فراهم کنیم و با خیال اسوده جایگاه را به فرد بعدی واگذار کنیم.

در این مراسم خانم میراعلمی طی حکمی ار سوی استاندار گیلان ، به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان سیاهکل معرفی شد.

photo_2016-09-19_23-25-30 photo_2016-09-19_23-25-41

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان جلسه دبیرخانه …