چاپ مطلب چاپ مطلب

پورحضرت فرماندار ماسال : حضور جوانان در عرصه های مختلف محور پیشرفت و توسعه است.

فرماندار ماسال امروز ۱۵ دیماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ماسال با بیان مطلب بالا برلزوم رسیدگی به امور جوانان تاکید کرد.

همای گیلان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ماسال مهندس پورحضرت فرماندار ماسال گفت: اگر نقش جوانان در جامعه امروزی پررنگ شود قطعا بازخورد مناسب و جامعه پویایی خواهیم داشت.
وی افزود: جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس وهمچنین بعد از آن در طول حماسه ها و وقایع مختلف پیشرو بودند.
فرماندار ماسال با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نقش جوانان در گام دوم انقلاب و توسعه کشورو آینده جمهوری اسلامی ایران سازنده خواهد بود بیان کرد:باید مدیریت کشور را حسب فرموده مقام معظم رهبری به جوانان عزیزسپرد زیرا این امر درآینده کشور تاثیر گذار است.
وی تاکید کرد: مشکلات جوانان مشهود است، اما مطالبه گری آنها نیز به حق است و این فرآیند نباید معطوف به جلسات باشد و همیشه بایداین مطالبات را داشته باشند.
فرماندار ماسال اظهار داشت : حضور جوانان در عرصه های فرهنگی و اقتصادی واجتماعی کمک حال دولت بوده است و نقش موثری را خواهند داشت .
وی به ازدواج آسان جوانان هم اشاره داشت وگفت: امروزه دولت حمایت های خود را در پرداخت تسهیلات ازدواج و اجرای طرح ملی مسکن در برنامه کاری خود به مرحله ظهور گذاشته است و تصریح کرد:جوانان در حوزه اشتعال بخش خصوصی با انگیزه و دارای هدف قدم بردارند.
مهندس پورحضرت بیان کرد : دستگاههای متولی با توجه به زیرساخت های مناسب کشاورزی،گردشگری و دامپروری شهرستان در پرداخت تسهیلات کشاورزی اقدام نمایند.
فرماندار ماسال با تاکید برلزوم پویایی و تحرک بیشتر اداره ورزش و جوانان در راستای انتقال دغدغه مندی جوانان اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی امر رسیدگی به امور جوانان باید به حوزه جوانان دید ویژه ای داشته باشد و از اداره کل ورزش و جوانان و متناظر آن اداره ورزش و جوانان شهرستان خواست در این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

وی به موضوع بازارچه محلی اشاره داشت و از رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان خواست برای بهره وری این بازارچه وبکارگیری جوانان مستعد اقدامات لازم را انجام دهند.
وی با ابراز امیدواری بیان کرد: شهرستان ماسال در آینده نزدیک به قطب گردشگری کشور تبدیل میشود و برای اجرای طرح های گردشگری عام المنفعه اولویت با جوانان می باشد و در این زمینه تشکلهای مورد نیازباید فعال شود.
وی گفت:تشکل ها همیشه کمک حال دولت بوده اند و لذا با بهره گیری از ظرفیت های موجود در اجرای طرح های عام المنفعه می توانند نقش موثری داشته باشند.

وی گفت بانک ها نیز در حوزه اشتغال موظف به پرداخت تسهیلات با الویت جوانان هستند و بازخورداین موضوع در جلسات بعدی پیگیری خواهر شد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …