چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام تبریک دکتر افشار ضیاظریفی به مناسبت روز دانشجو

اختصاصی همای گیلان/
بسمه تعالی
دانشجو سمبل آرمان خواهی و نماد روشنگری است. هر کجا که ظلمی بر جامعه وارد می شود و یا بی عدالتی کام مردم را تلخ می کند، فریاد های رسا و بدون دغدغه دانشجوست که طنین انداز می شود؛ و بزرگ ترین دلیل آن این است که به جناحی وابسته نیست و با مافیای قدرت و ثروت میانه ای ندارد. اهل علم و اخلاق بوده و به فکر سوق دادن خود و جامعه اش به آرمان های والای انسانی و الهی است.
استکبار ستیزی، اخلاق گرایی و پژوهش محوری برای پیشرفت کشور از بارزترین ویژگی های های اوست و انتظار می رود که دانشجوی این مرز و بوم برای رسیدن به اهداف فوق تمام توان خود را به کار گیرد تا با تکیه بر فکر و اندیشه اش آینده ای پربار در انتظارمان باشد.
پرداختن به مسائل اصلی و به حاشیه بردن مسائل فرعی از نگاه تیزبین دانشجو نمی تواند دور بماند. مسائلی که امروز جامعه را در تنگناهای شدید اقتصادی و معیشتی قرار داده است و از طرفی شیوع همه گیر ویروس منحوس کرونا و به دنبال آن تحریم ظالمانه کشور توسط قلدران بی منطق جهانی که به اسم دموکراسی هر بلایی بر سر مردم می آورند از مسائل اصلی کشور بوده و باور داریم که حل این مشکلات به مدد اندیشه های والا و تفکر برتر دانشجو و دانشگاهیان ما رقم خواهد خورد.
انتظار می رود که دانشجو و دانشگاه امید را به جامعه برگردانند و با تکیه بر اندیشه پویای فرزندان این آب و خاک روزی شاهد به ثمر نشستن حل مشکلات به دست توانای این عزیزان باشیم و این بشارت را امام عظیم الشان انقلاب به ما داده اند که «دانشگاه مبدا همه تحولات است».
جا دارد که این روز را بر تمامی دانشجویان فرهیخته سرزمینم، اساتید بزرگوار به ویژه دانشجویان سما لاهیجان و سیاهکل تبریک بگویم .
روز دانشجو مبارک.
دکتر افشار ضیاظریفی، معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد(سما) لاهیجان و سیاهکل

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه ۵۰ و ۶۰

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه …