چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام تبریک رامین خیراندیش به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک رامین خیراندیش به مناسبت روز خبرنگار


ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ

۱۷ مرداد، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، یادآور جهد و کوشش تلاشگران عرصه رسانه برای بقا و ماندگاری حق و حقیقت و فرصتی در راستای قدرشناسی از زحمات فعالان سخت‌کوش حوزه خبر و اطلاع‌رسانی است.

 

خبرنگاران با عشق و علاقه‌ای کم نظیر، بسیاری از سختی‌ها و ناملایمات را به جان خریده‌اند تا با راستگویی، امانتداری، مسئولیت‌پذیری، تعهد و دلسوزی در ایفای شایسته امر اطلاع رسانی؛ زمینه‌ساز ارتقاء شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه باشند و هم مطالبات به‌حق مردم از مسئولان را پیگیری کرده و هم فعالیت‌های انجام شده در کشور را به اطلاع آحاد ملت برسانند.

در دنیای امروز و با در نظر داشتن قدرت تعیین کننده رسانه؛ خبرنگاران با تبیین، آگاهی‌بخشی و پاسداری از حقیقت؛ به مصاف جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب اسلامی و مردم ایران می‌روند تا در سایه اطلاع‌رسانی منصفانه و مسئولانه، با تحریف و روایتگری مغرضانه مقابله کنند و امید به آبادانی و توسعه میهن عزیزمان را در اذهان عموم جامعه زنده نگه دارند.

 

اینجانب با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، این مناسبت را به خانواده بزرگ رسانه از جمله خبرنگاران شهرستان ماسال تبریک عرض نموده و اطمینان دارم با استمرار تلاش های اصحاب قلم و جهادگری آنان در عرصه جهاد تبیین، شاهد درخشش های فزون تر حوزه فرهنگ و هنر و ارتقاء بیشتر سطح فرهنگی شهرستان خواهیم بود.

رامین خیراندیش

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماسال

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …