چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام تبریک سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت روز خبرنگار

همای گیلان، دریافتی شان در مقابل ساعتها تلاش نفس گیر و طاقت فرسا برای درج حقایق و تنویر افکار عمومی آن قدر ناچیز است که برای آنانی که همه چیز را در مادیات می بینند به سوالی بزرگ تبدیل شده است.

?واژه عشق در وجود خبرنگاران به واسطه تمامی مشقت هایی که در این عرصه تحمل می کنند اما همچنان با صلابت می نگارند و برای تمامی کمبودهایی که به دلیل درآمد اندکشان در زندگی متحمل می شوند اما حاضر نیستند شرافت قلمشان را به حراج بگذارند معنا می گیرد.

?قلمهایشان دائما در حال نگارش دردی از دردهای جامعه است اما نگارنده ای برای مشقت های خود ندارند و صبورانه در روز خبرنگار به بیان جملاتی هر چند کوتاه درباره تمامی ناملایماتی که پیرامونشان اتفاق می افتد اکتفا می کنند.

?ایثار را باید از اینان آموخت که برای دفاع و زنده کردن حقی از مردمان شهر و دیارشان با صلابت می جنگند و می تازند ، اما در دفاع از حقوق خود شرم میهمان چهره هایشان و مهر سکوت بر لبهایشان زده می شود.

?سر تعظیم در مقابل نگارندگان این همه ایثار و از خود گذشتگی فرود می آوریم و امیدوارم در سایه سار الطاف رب العالمین همواره قلمهایشان در راستای درج حق و عدالت استوار و با صلابت باشد.

فاطمه شیرزاد
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فرماندار لنگرود در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان: فرهنگ کتابخوانی باید در خانواده ها ترویج داده شود

فرماندار لنگرود در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان: فرهنگ کتابخوانی باید در خانواده ها …