چاپ مطلب چاپ مطلب

*پیام تبریک سردار مهدی کاظمی پور از فرماندهان ارشد جنگ تحمیلی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس*

همای خبر به نقل از پایگاه خبری خط آفتاب، متن پیام سردار کاظمی پور بدین شرح است:*

فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه، یادآور خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این سرزمین به یادگار خواهد ماند.

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت مردان و زنانی است که در لبیک به فرمان امام و رهبر خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است که بنیان های ارزشمندی را در جامعه نهادینه ساخت و از سویی دیگر، اسلام را احیا کرد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران، بدین وسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف ایران به خصوص مردم عزیز استان گیلان به ویژه ایثارگران ، جانبازان و نیروهای مسلح قهرمان را در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت اله خامنه ای (مد ظله العالی) مسئلت می نمایم.

*”مهدی کاظمی پور”*

باکانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

تحصیلات راه یافتگان به مجلس دوازدهم چیست؟! + نمودار

تحصیلات راه یافتگان به مجلس دوازدهم چیست؟! + نمودار  همای خبـر – نقل از فرهیختگان:نگاهی …