چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت روز ارتش

فرماندار رشت روز ارتش جمهوری اسلامی را به ارتشیان جان بر کف و حماسه آفرین ایران اسلامی تبریک گفت.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر حمیدرضا امام پناهی با ارسال پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین سالروز حماسه آفرینی ارتشیان جان برکف ایران اسلامی که به عنوان روز ارتش نامگذاری شده است را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه که پس از هشیاری ارتشیان ایران اسلامی در مقابله با جنگ روانی مزدوران استکبار در توطئه انحلال ارتش و خلق حماسه های عظیم در شکست گروهک های تجزیه طلب، با تصمیم حکیمانه امام راحل(ره) به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامیده شد؛ فرصتی است دوباره برای تجلیل از پایمردی و رشادت دلیر مردان ایران اسلامی.

نیروی مکتبی برآمده از متن انقلاب که همواره دوشادوش سایر نیروهای متعهد به آموزه های اسلام راستین، هرگز گامی در دفاع از حق و دستاوردهای این انقلاب شکوهمند پا پس ننهاده است.

ارتشیان میهن اسلامی مان از زمان استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، نماد قدرت ایران در دفاع از ارزش ها و آرمانهای انقلاب و برقراری امنیت پایدار در مرزهای این سرزمین بوده اند.

جهاد و سلحشوری ارتشیان غیور جمهوری اسلامی، جانبازی افتخار آمیز شهدای سرفراز ارتش و صبر مثال زدنی خانواده های این عزیزان در طول هشت سال دفاع مقدس هیچگاه از یادها نخواهد رفت.

اینجانب ضمن تبریک این روز به پیشگاه رهبری معظم، شیردلان ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده شهدای نیروهای مسلح و ملت بزرگ ایران؛ یقین دارم فرزندان دلاور این سرزمین در ارتش جمهوری اسلامی همواره با اطاعت فرامین حکیمانه فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) و با بصیرت، تعهد، تدین، خود باوری و درک صحیح از مقتضیات زمان ؛ همواره رو به جلو داشته و با افزایش توان دفاعی و بازدارندگی خود، در دفاع از مرزهای ایران اسلامی و آرمانهای والای انقلاب، به راه پر افتخار خود ادامه خواهند داد.

حمید رضا امام پناهی _ فرماندار شهرستان رشت

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط مقدم تولید برق مطمئن و پایدار هستند

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط …